poszukiwaczk Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Witam.Wyczyściłem i zaślepilem EGR w D40 2.5DCI 2007r.Po tym zabiegu zapala się kontrolka silnika. Po odczytaniu pojawia się błąd P0488, natomiast po wykasowaniu bledu kontrolka silnika gaśnie do momentu ponownego uruchomienia silnika. Wyczytałem gdzieś że EGR trzeba wyprogramowac komputerowo, ale pytanie czy teraz przez krótką chwilę można jeździć z tym błędem bez obawy o uszkodzenie silnika? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Przecież zaślepiłeś EGR więc czy działa czy nie i tak nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Ma znaczenie. Trzeba wyczyścić egr i rurkę doprowadzająca dokładnie. Sprawdzić czy egr działa. Ponownie złożyć z zaślepką. Po takim zabiegu nie będzie żadnych błędów i problemów. Programować nie trzeba. U mnie działa od kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Pozdrawiamy serdecznie Ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 A nie uszkodziłeś czegoś mechanicznie? nie ruszałeś klapką? ja zaślepiłem ze 40tyś km do tyłu i jest jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Pewnie zębatka w EGRze pękła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturP5 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Przerabiałem temat, mogę podzielić się doświadczeniem. Zawór do mojej wersji silnikowej to koszt ok 1,5kpln... dużo. Fachowiec od komputera zgarnął 300 zł za wyłączenie zaworu w jednostce sterującej silnikiem. Metalowa zaślepka z dziurką 3mm pomiędzy wyłączonym zaworem a rurką kolektora ssącego ( bezcenna ). Żadnych błędów w komputerze, czy lampki sevice na desce rozdzielczej ok 8000 km po zabiegu polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemrod Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Skoro egr wyłączony, to po co dziurka w zaślepce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturP5 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Ponieważ zbiera się tam woda podejrzewam że kondensuje się ze spalin ( to nie był płyn chłodzący ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.