tomek12341 Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Witam, Jestem świeżo po zakupie Pathfindera 2,5 cdti przebieg 240 000 km. Podczas jazdy występuję przy dodaniu gazu dodatkowy terkot z silnika. Sprawdzałem wtryski w warsztacie na maszynach okazało się że są ok. Przy zakupie byłem pewien że to wtrysk daje takie objawy. Proszę o pomoc. Może ktoś już miał taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Sprawdzałeś luz zaworowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12341 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 chyba tak. Byłem w warsztacie od wtrysków. niby przejrzeli i wszystko jest ok Ja jestem laikiem. Próbuje coś się dowiedzieć na forum. dzisiaj nagrałem filmik jak hałasuje, ale jeszcze nie opanowałem jak wstawić na forum. Mechanik mówił że mam popychacze hydrauliczne i ich się nie ruguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12341 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Panewki sprawdzałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 To nie wtryski. Brzmi rzeczywiście jak panewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12341 Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 JAK PANEWKI TO NIE JEST CHYBA TANIA SPRAWA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...