Rizun Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Witam wszystkich forumowiczów Panowie i Panie - mam pytanie - pacjent to Navara D40. Problem jak w tytule - standard dla tego modelu. Czy ktoś próbował coś z tym zrobić (zamiennik, jakaś reparaturka) czy pozostaje tylko oryginał? U mnie skorodowany bardzo, zasadniczo więcej go nie ma niż zostało Będę wdzięczny za porady. Jako że błotniki zostały przez poprzedniego właściciela kompletnie "olane" to w efekcie są jak sito - musiałem kupić drugą pakę całą bo szkoda było czasu na ratowanie obecnej. W drugiej pace problem wlewu jest identyczny, a że mam ją całą "na warsztacie" to chce to zrobić i zabezpieczyć jak należy. Jeśli ktoś z Was miał ten sam problem i znalazł rozwiązanie, będę wdzięczny za poradę Dużo zdrowia wszystkim i dzięki Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ron5 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 sorry ale trochę jestem zaskoczony.u mnie 12 rok idzie,navara niegarażowana i nie mam żadnych oznak korozji nigdzie ani góra ani rama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 U mnie było trochę rude to wyszlifowałem i opierdzieliłem puki co podkładem epoksydowym. Ciekawe jak od drugiej strony wygląda. Mam plan na malowanie raptorem (czy tam inną cobrą) więc i to będzie wymalowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.