netis7 Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Jestem na kupnie używanego Juka. Upatrzyłem fajny egzemplarz 190 KM, przebieg 128 000 km. Jedyne co w nim nie pasowało to ciśnienie układu chłodzenia. Przewody były twarde. W sprawach technicznych jestem kompletnym laikiem ale oglądałem go z mechanikiem. Mówi że to nie jest normalne ale może ten typ tak ma. Pytanie więc do właścicieli aut z tym silnikiem. Czy to normalne czy coś jest nie tak? Mechanik sugerował jeszcze test CO2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shimomura Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Nie są jak kamień ale twardnieją po odpaleniu jak w każdym aucie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 W układzie chłodzącym występuje ciśnienie gdy silnik jest ciepły (gorący) , po wystudzeniu spada ono i można odkręcić korek. Uwaga: należy a nawet trzeba wymieniać płyn chłodzący zgodnie z zaleceniami . Brak wymiany powoduje degradację całego układu , w wyniku czego nie jest chroniony przed korozją . I najważniejsze przed dobrym odprowadzeniem ciepła silnika. Czym to grozi ,to chyba każdy uzytkownik samochodu wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netis7 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Podziękowania dla Daniel_I, m-a-k-s, oraz wyżej wypowiadającym się za pomoc w zakupie Juka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.