Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z połączeniem z Nissan Connect


Filip17895_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z połączeniem aplikacji nissan connect z radiem łączyć się łączy tylko pokazuje się komunikat że dany samochód jest niezarejestrowany.Konto you+nissan mam i loguję się normalnie Czy da się to jakoś naprawić? samochód to nissan qashqai j11 2018r tekna+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres?

To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić?

Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok.

I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to wielkie gó..... Nie ma sensu tego aktywować. Lepiej wymienić radio na androida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.05.2020 o 08:27, Karminadel napisał:

A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres?

To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić?

Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok.

I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map

 

Rozwiń  

Miałem subskrypcje wykupioną darmową ale nie działało więc usunąłem ją i teraz nie wiem jak włączyć kolejną. Dodam że na początku to chodziło tylko chyba po wgraniu przez serwis nowego softa do radia przestało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chciałem sobie "wykupić" subskrypcję NCII na kolejny rok... wykupić w cudzysłowie bo to było darmowe.

Tak jak Ty nigdzie nie znalazłem opcji wykupu - a spędziłem dłuuuugi czas szukając, logując, wylosowując itd.

W końcu zadzwoniłem na infolinie, gdzie uzyskałem informację, iż ze względu na nikłe (hehe) zainteresowanie tymi usługami - nissan zrezygnował z ich świadczenia na terenie Europy i na ten moment nie można z tego skorzystać, w tym także nie ma możliwości wysyłania punktu docelowego do mapy itd.

Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  W dniu 9.06.2020 o 07:41, Karminadel napisał:

Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma.

Rozwiń  

Ależ jest, tylko teraz nazywa się "Door to Door Navigation" od Nissan Motor Co. aktualnie w wersji 1.7. Na pewno do pobrania z App Store i Google Play. Trasę można wyznaczyć w telefonie i wysłać do Nissan Connect w samochodzie. Można ustalić "moje miejsca" ale też korzystać z adresów z kontaktów w telefonie. Ruch drogowy jest aktualizowany na bieżąco (premium trafic - aktualizacja informacji o ruchu na trasie co 2 minuty), proponuje zmianę trasy (na bieżąco), jest w całości po polsku. Trzeba zsynchronizować telefon z urządzeniem w samochodzie ale najpierw trzeba założyć nowe konto pomimo posiadania już konta w YOU+NISSAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja wgrałem to "Door to Door Navigation jedynie co to mam stare logowanie do You+Nissan  i za chiny nie da się skojarzyć z autem. Spróbuję  założy nowe konto na you+nissan ale to trzeba nowy adres mailowy mieć.

Jestem tez z rocznika 2015 NC II  ?? czy to zaskoczy.

 A mowa o nowych kartach SD  z mapami -  da się nowsze kupić  na stronie producenta nawigacji cena w EUR , ale chodzi też  po zł - ok 180 złotych. ( Nissan Connect 2 v5 Europe )

Wg mnie to że NC zakończony  temat w Nissanie to jedno ale nawigacja w kary SD  dalej działa - albo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w qq 2017 zadziała ta apka door2door? Navi mam NC3 Europe v5

 

Obsługa klienta zapytana o apkę Nissan Connect odsyła bełkotliwą formułkę:

 

„W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyliśmy wyraźny spadek zainteresowania aplikacją Nissan Connect. Ze względu na fakt, iż jej funkcje stały się przestarzałe i chcemy mieć pewność, że przydzielimy odpowiednie zasoby tam, gdzie są najbardziej potrzebne, postanowiliśmy wycofać aplikację Nissan Connect z dniem 31marca 2020 roku.

 

 

Informujemy, iż nie ma możliwości korzystania z aplikacji Nissan Connect.”

 

Czy faktycznie w 3 letnim aucie nie ma możliwości skorzystania choćby z przesyłania przygotowanej na telefonie trasy na nawigację samochodową?

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...