Filip17895_PL Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Witam mam problem z połączeniem aplikacji nissan connect z radiem łączyć się łączy tylko pokazuje się komunikat że dany samochód jest niezarejestrowany.Konto you+nissan mam i loguję się normalnie Czy da się to jakoś naprawić? samochód to nissan qashqai j11 2018r tekna+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres? To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić? Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok. I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makrys Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Jest to wielkie gó..... Nie ma sensu tego aktywować. Lepiej wymienić radio na androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip17895_PL Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Godzinę temu, Karminadel napisał: A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres? To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić? Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok. I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map Miałem subskrypcje wykupioną darmową ale nie działało więc usunąłem ją i teraz nie wiem jak włączyć kolejną. Dodam że na początku to chodziło tylko chyba po wgraniu przez serwis nowego softa do radia przestało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Chciałem sobie "wykupić" subskrypcję NCII na kolejny rok... wykupić w cudzysłowie bo to było darmowe. Tak jak Ty nigdzie nie znalazłem opcji wykupu - a spędziłem dłuuuugi czas szukając, logując, wylosowując itd. W końcu zadzwoniłem na infolinie, gdzie uzyskałem informację, iż ze względu na nikłe (hehe) zainteresowanie tymi usługami - nissan zrezygnował z ich świadczenia na terenie Europy i na ten moment nie można z tego skorzystać, w tym także nie ma możliwości wysyłania punktu docelowego do mapy itd. Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM_06 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 W dniu 9.06.2020 o 09:41, Karminadel napisał: Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma. Ależ jest, tylko teraz nazywa się "Door to Door Navigation" od Nissan Motor Co. aktualnie w wersji 1.7. Na pewno do pobrania z App Store i Google Play. Trasę można wyznaczyć w telefonie i wysłać do Nissan Connect w samochodzie. Można ustalić "moje miejsca" ale też korzystać z adresów z kontaktów w telefonie. Ruch drogowy jest aktualizowany na bieżąco (premium trafic - aktualizacja informacji o ruchu na trasie co 2 minuty), proponuje zmianę trasy (na bieżąco), jest w całości po polsku. Trzeba zsynchronizować telefon z urządzeniem w samochodzie ale najpierw trzeba założyć nowe konto pomimo posiadania już konta w YOU+NISSAN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2020 Ta aplikacja nie jest dla "starego" NCII - ja mam kaszanę z 2014r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECH0TNIK PL Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Ja wgrałem to "Door to Door Navigation jedynie co to mam stare logowanie do You+Nissan i za chiny nie da się skojarzyć z autem. Spróbuję założy nowe konto na you+nissan ale to trzeba nowy adres mailowy mieć. Jestem tez z rocznika 2015 NC II ?? czy to zaskoczy. A mowa o nowych kartach SD z mapami - da się nowsze kupić na stronie producenta nawigacji cena w EUR , ale chodzi też po zł - ok 180 złotych. ( Nissan Connect 2 v5 Europe ) Wg mnie to że NC zakończony temat w Nissanie to jedno ale nawigacja w kary SD dalej działa - albo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterros Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Czy w qq 2017 zadziała ta apka door2door? Navi mam NC3 Europe v5 Obsługa klienta zapytana o apkę Nissan Connect odsyła bełkotliwą formułkę: „W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyliśmy wyraźny spadek zainteresowania aplikacją Nissan Connect. Ze względu na fakt, iż jej funkcje stały się przestarzałe i chcemy mieć pewność, że przydzielimy odpowiednie zasoby tam, gdzie są najbardziej potrzebne, postanowiliśmy wycofać aplikację Nissan Connect z dniem 31marca 2020 roku. Informujemy, iż nie ma możliwości korzystania z aplikacji Nissan Connect.” Czy faktycznie w 3 letnim aucie nie ma możliwości skorzystania choćby z przesyłania przygotowanej na telefonie trasy na nawigację samochodową? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.