Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z połączeniem z Nissan Connect


Filip17895_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z połączeniem aplikacji nissan connect z radiem łączyć się łączy tylko pokazuje się komunikat że dany samochód jest niezarejestrowany.Konto you+nissan mam i loguję się normalnie Czy da się to jakoś naprawić? samochód to nissan qashqai j11 2018r tekna+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres?

To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić?

Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok.

I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to wielkie gó..... Nie ma sensu tego aktywować. Lepiej wymienić radio na androida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karminadel napisał:

A czy masz "wykupioną" usługę na kolejny okres?

To jak pamiętam było darmowe tylko przez rok (albo dwa lata?)- potem miało być płatne hahahahahahahahahah - kto by za to chciał płacić?

Ale i tak trzeba co rok wejść i "kupić" abonament na kolejny rok.

I... jak co roku odświeżałem - to ciągle była promocja, że znów gratis na kolejny rok. Itd. Musze znów "kupić" bo też nie działa i nie można odebrać przesłanych punktów z google map

 

Miałem subskrypcje wykupioną darmową ale nie działało więc usunąłem ją i teraz nie wiem jak włączyć kolejną. Dodam że na początku to chodziło tylko chyba po wgraniu przez serwis nowego softa do radia przestało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chciałem sobie "wykupić" subskrypcję NCII na kolejny rok... wykupić w cudzysłowie bo to było darmowe.

Tak jak Ty nigdzie nie znalazłem opcji wykupu - a spędziłem dłuuuugi czas szukając, logując, wylosowując itd.

W końcu zadzwoniłem na infolinie, gdzie uzyskałem informację, iż ze względu na nikłe (hehe) zainteresowanie tymi usługami - nissan zrezygnował z ich świadczenia na terenie Europy i na ten moment nie można z tego skorzystać, w tym także nie ma możliwości wysyłania punktu docelowego do mapy itd.

Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 9.06.2020 o 09:41, Karminadel napisał:

Czyli... koniec... szkoda. Było jakie było, zbierało tylko krytykę, ale... było. A teraz nie ma.

Ależ jest, tylko teraz nazywa się "Door to Door Navigation" od Nissan Motor Co. aktualnie w wersji 1.7. Na pewno do pobrania z App Store i Google Play. Trasę można wyznaczyć w telefonie i wysłać do Nissan Connect w samochodzie. Można ustalić "moje miejsca" ale też korzystać z adresów z kontaktów w telefonie. Ruch drogowy jest aktualizowany na bieżąco (premium trafic - aktualizacja informacji o ruchu na trasie co 2 minuty), proponuje zmianę trasy (na bieżąco), jest w całości po polsku. Trzeba zsynchronizować telefon z urządzeniem w samochodzie ale najpierw trzeba założyć nowe konto pomimo posiadania już konta w YOU+NISSAN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja wgrałem to "Door to Door Navigation jedynie co to mam stare logowanie do You+Nissan  i za chiny nie da się skojarzyć z autem. Spróbuję  założy nowe konto na you+nissan ale to trzeba nowy adres mailowy mieć.

Jestem tez z rocznika 2015 NC II  ?? czy to zaskoczy.

 A mowa o nowych kartach SD  z mapami -  da się nowsze kupić  na stronie producenta nawigacji cena w EUR , ale chodzi też  po zł - ok 180 złotych. ( Nissan Connect 2 v5 Europe )

Wg mnie to że NC zakończony  temat w Nissanie to jedno ale nawigacja w kary SD  dalej działa - albo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w qq 2017 zadziała ta apka door2door? Navi mam NC3 Europe v5

 

Obsługa klienta zapytana o apkę Nissan Connect odsyła bełkotliwą formułkę:

 

„W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyliśmy wyraźny spadek zainteresowania aplikacją Nissan Connect. Ze względu na fakt, iż jej funkcje stały się przestarzałe i chcemy mieć pewność, że przydzielimy odpowiednie zasoby tam, gdzie są najbardziej potrzebne, postanowiliśmy wycofać aplikację Nissan Connect z dniem 31marca 2020 roku.

 

 

Informujemy, iż nie ma możliwości korzystania z aplikacji Nissan Connect.”

 

Czy faktycznie w 3 letnim aucie nie ma możliwości skorzystania choćby z przesyłania przygotowanej na telefonie trasy na nawigację samochodową?

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...