kocurmax77 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Cześć, Trochę martwi mnie oznaka rudej po prawej stronie progu i podwozia (zdjęcia). Czy to jest do uratowania czy raczej auto na szrot? Podczas oględzin przy zakupie auta byłem na stacji diagnostycznej i oglądaliśmy spód ale nie skupiłem się na tych fragmentach po prawej stronie progu i podłogi ehh i mam nauczkę! Czy faktycznie japończyki w tym nasze Qashqaie J10 mają tak słabe zabezpieczenie i problemy z korozją spodu wraz z zawieszeniem? Zdaje sobie sprawę że to nie auto nowe ale 13 letnie rocznik 2007, no ale aż tak??? Jestem załamany ( Wysłane z mojego CPH1923 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 No niestety jak nie został dodatkowo zabezpieczony to ruda je zjada b szybko. Do odratowania ale koszt takiego zabezpieczenia w dobrym warsztacie jest spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Nie przesadzaj to jeszcze nie ma tragedii ,proponuję szczotę drucianą i do żywego jechać a potem zabezpieczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) O.K. czyli do uratowania, dziur nie ma jeszcze uff. Z drugiej strony jak wiemy - jeśli rdza pojawiła się raz to już wróci ponownie po zabezpieczeniu czyli kwestia czasu no i także ręce opadają Mam złe doświadczenia i wręcz paniczny strach z poprzednim autem Audi A3 Sportback 2005 rok, jako 3 właściciel ratowałem jak mogłem i kupę kasy poszło na to a i tak bąble wracały i Ruda triumfowała. No może jako 2 właściciel Qashqaia uratuję autko póki nie ma dziur jak na załączonych zdjęciach... Edytowane 9 Lipca 2020 przez kocurmax77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Oddaj to komuś ktos ma sprzęt i doświadczenie. Jak sam wyczyścisz to tylko zamaskujesz rdze. Miałem robiona konserwacje 3 lata temu, wcześniej hydropiaskarka wyczyszcone - nie mam grama rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 10 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Koledzy, Dziękuję za odpowiedzi wskazówki oraz dawkę optymizmu Z ciekawości zapytam: czy Navara oraz Pathfinder na potęgę gniły od spodu czy to tylko plotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 (edytowane) Koledzy, Jeszcze na koniec zapytam: czy to również przypadłość Qashqaiów że rudy nalot widać po otwarciu maski na samym dole chyba przedniej ramy czy wspornika? Jestem lekko zszokowany że nawet tutaj. (Widoczny urwany utleniony miedziany przewód masowy do zrobienia - wczorajszy odrębny temat) Edytowane 11 Lipca 2020 przez kocurmax77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Godzinę temu, kocurmax77 napisał: Koledzy, Jeszcze na koniec zapytam: czy to również przypadłość Qashqaiów że rudy nalot widać po otwarciu maski na samym dole chyba przedniej ramy czy wspornika? Jestem lekko zszokowany że nawet tutaj. (Widoczny urwany utleniony miedziany przewód masowy do zrobienia - wczorajszy odrębny temat) To sanki? Bo tak widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Hmm czy właśnie raczej sanki. Ale czy tak jest również w Waszych QQ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Sanki ruda zre w każdej marce, są. One malowane proszkowo i zre. W Twoim aucie zobacz jak wyglądają wahacze tylne bo pewnie mają dziury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Scanik, Po ponownym sprawdzeniu pod spodem spód tj zawieszenie są piękne rudawe ale wahacze bez dziur póki co... Znalazłem to w necie - czy o takich dziurach piszesz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exciter Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Polecam psiknąć sprayem RUST BLOCKER. "Do stosowania bezpośrednio na rdzę lub stare powłoki lakiernicze Aktywny system zapobiegania rdzy; powstrzymuje rozpoczęty proces korozji i zapobiega jego dalszemu rozprzestrzenianiu się" Sam używam i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 9 hours ago, kocurmax77 said: Koledzy, Jeszcze na koniec zapytam: czy to również przypadłość Qashqaiów że rudy nalot widać po otwarciu maski na samym dole chyba przedniej ramy czy wspornika? Jestem lekko zszokowany że nawet tutaj. (Widoczny urwany utleniony miedziany przewód masowy do zrobienia - wczorajszy odrębny temat) Mój miał taki nalot po paru miesiącach od odebrania z salonu. To jest tylko nissan nic z tym nie zrobisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) Mój jest z 2009 a tylne wahacze już wymieniałem bo zgniłe były , także ten tego Edytowane 12 Lipca 2020 przez calypso83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 12 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 (edytowane) Calypso83, U mnie taki stan przed chwilą foto...(auto z Niemiec niecały miesiąc temu kupiony). Czy mi się wydaje czy jednak Niemiec coś tam zabezpieczał w podwoziu??? Edytowane 12 Lipca 2020 przez kocurmax77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 8 godzin temu, kocurmax77 napisał: Calypso83, U mnie taki stan przed chwilą foto...(auto z Niemiec niecały miesiąc temu kupiony). Czy mi się wydaje czy jednak Niemiec coś tam zabezpieczał w podwoziu??? Ty masz bardzo ładnie, poświęć te 2-3h oczyść i zabezpiecz - będzie spał spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocurmax77 Opublikowano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Przynajmniej coś optymistycznego - dzięki.Którą metodę polecacie, jakie konkretne preparaty? Wysłane z mojego CPH1923 przy użyciu Tapatalka W dniu 12.07.2020 o 01:00, exciter napisał: Polecam psiknąć sprayem RUST BLOCKER. "Do stosowania bezpośrednio na rdzę lub stare powłoki lakiernicze Aktywny system zapobiegania rdzy; powstrzymuje rozpoczęty proces korozji i zapobiega jego dalszemu rozprzestrzenianiu się" Sam używam i jestem bardzo zadowolony. Np Exciter wspomniał o RUST BLOKERZE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 23 minuty temu, kocurmax77 napisał: Przynajmniej coś optymistycznego - dzięki. Którą metodę polecacie, jakie konkretne preparaty? Wysłane z mojego CPH1923 przy użyciu Tapatalka Np Exciter wspomniał o RUST BLOKERZE... Preparty typu 4 w 1 będą zawsze gorsze od tych 1 zadaniowych. Ja w poprzednim aucie dawałem na rdze APP RIP Stop i sie spisało. Jak chcesz sam to robić to najpierw poczytaj na różnych forach o zabezpieczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates25 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) Witam, odświeżę trochę temat. Proszę o opinie na temat tego co dzieje się u mnie pod spodem... Czy generalnie jest źle czy jeszcze ujdzie? Rocznik 2010 polift Edytowane 17 Maja 2022 przez Mates25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 (edytowane) Nie jest źle, ja mam nissana 2012, eksploatowany od czerwca 13 i jest podobnie. Najbardziej krytyczne są tylne wahacze. No i karoseria oczywiście. Wszystko to, co jest od spodu przykręcone, czyli wahacze, wózek, jakieś wsporniki, amortyzatory to jest tylko na czarno pomalowane jakimś sprayem i to normalne, że wychodzi korozja. Chociaż nie, to nienormalne. Mam jeszcze lagunę iii 2008 i tam takiej korozji nie ma jak w nissanie. Edytowane 17 Maja 2022 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan61 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Nie jest az tak bardzo zle. Wyczyscic, zakonserwowac i jezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 22 godziny temu, Banan61 napisał: Wyczyscic, zakonserwowac i jezdzic. Łatwo powiedzieć. Aby to zrobić dobrze, trzeba daną część zdemontować, oddać do piaskowania i potem odpowiednio zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować. A to wymaga czasu i kosztuje. W moim przypadku, gdzie auto jest użytkowane codziennie, uziemienie go na dłuższy czas jest niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan61 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Tu masz racje, to sa koszty. Moze czasami warto zainwestowac i miec na lata spokoj, jezeli planuje sie tym autem dluzej pojezdzic. Moj ma 1,5 roku i planuje w tym roku zrobic, jeszcze przed zima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 W dniu 10.07.2020 o 05:57, scanik napisał: Oddaj to komuś ktos ma sprzęt i doświadczenie. Jak sam wyczyścisz to tylko zamaskujesz rdze. Miałem robiona konserwacje 3 lata temu, wcześniej hydropiaskarka wyczyszcone - nie mam grama rdzy Witam proszę wybaczyć formę, ale to mój pierwszy wpis. Czy mogę prosić o adres kogoś kto ma sprzęt i doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sioma51 Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Na jesieni, kiedy miałem mieć kolejny przegląd rejestracyjny diagnosta stwierdził że nie może mi go zarejestrować bo pewnie niedługo tylne zawieszenie będzie się włóczyć po jezdni. Mam 14 letniego QQ a od 5 lat jest moją własnością, nigdy nie robiłem nic z podwoziem aż tu taka niespodzianka ( czy na pewno niespodzianka ? ). Dostałem 2-tyg. na usunięcie usterek, za które jeszcze tego samego dnia zabrał się znany mi warsztat. Trwało to równo dwa tygodnie i wyszło że jest do wymiany : oba wahacze, sanki, osłony tarcz hamulcowych a przy okazji też tarcze i klocki oraz tuleje w przednich wahaczach. Wszystkie części oprócz sanek to rzeczy nowe, natomiast sanki ( taki mówił właściciel warsztatu ) zdobyli z uszkodzonego samochodu po spadku z platformy transportowej. Po naprawie stacja diagnostyczna bez problemu zarejestrowała moje auto. Całkowity koszt naprawy wyniósł 5800 zł razem z częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.