XardasLord Opublikowano 25 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Mam problem ze swoją Almerą N16 1.5 z 2006 roku, sedan. Dzisiaj idę do samochodu, próbuję otworzyć pilotem w kluczyku lecz nie reaguje. Otworzyłem kluczykiem (ale tylko od kierowcy), resztę musiałem od środka ręcznie. Wsadzam kluczyk do stacyjki, przełączam na ACC, kontrolki się standardowo zapalają, ikonka immobilizera przestaje migać, lecz nie słyszę charakterystycznego dźwięku pompy paliwa. Próbuję odpalić, rozrusznik kręci lecz oczywiście nie odpala. Zauważyłem, że na zewnątrz mrugają co kilka sekund kierunkowskazy. Wróciłem do domu po zapasowy kluczyk i sytuacja identyczna, nie działa centralny z pilota w kluczyku i samochód nie odpala. Podejrzewałem immobilizer, lecz czytałem że problem ten najczęściej objawia się tym, że dioda od immobilizera zaczyna się świecić, choć chyba nie zawsze. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 Witaj. Czytałeś te tematy? https://www.google.com/search?q=problem+z+immo+nissan+n16+site%3Aforum.nissanklub.pl&oq=problem+z+immo+nissan+n16+site%3Aforum.nissanklub.pl&aqs=chrome..69i57.37869j0j7&client=ms-android-alcatel-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XardasLord Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Tak, czytałem, dzięki za zainteresowanie :) lecz samemu jedynie odpinałem akumulator na 10 minut oraz poruszałem kostkami przy stacyjce po zdjęciu tego plastiku pod kierownicą. Niestety nie pomogło. Ogólnie myślałem, że to pompa jeszcze, ale po przekręceniu kluczyka na ACC słychać takie klik i po dwóch sekundach znów klik - zakładam że to przekaźnik od pompy paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 Klikanie jest ale pompy nie słychać. Myślę że to nie przekaźnik pompy, tylko jakieś inne ustrojstwo. Dziwne żeby pompa padła i pilot kluczyka nie działał. Immo blokuje właśnie od strony elektrycznej, czyli przekaźniki od pompy nie powinien zadziałać. W tych tematach było jeszcze o wiązce elektrycznej gdzieś przy chłodnicy chyba (?) Może warto sprawdzić, bo czasem gdzieś masy braknie i wszystko wariuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XardasLord Opublikowano 28 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 Aktualnie autko jest u mechanika (podholowane), bo i tak na dzisiaj miałem się z autkiem zjawić na wymianie klocków hamulcowych. Sprawdzili i pompa paliwa działa, po podłączeniu komputera pokazuje, że błąd jest w immobilizerze. Oni niestety nie mają elektryka, więc tego nie zrobią. Dziwne jest to, że ikonka NATS gaśnie po przekręceniu kluczyka na zapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.