Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czujnik ciśnienia paliwa 2.2 DCi 2005 r


SimoZ

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć forumowicze, piszę bo pojawił się problem po wymianie czujnika ciśnienia paliwa na listwie paliwowej w moim T30 2.2 DCi 136 KM ale od poczatku opiszę całą sprawę. Przed wymianą czujnika występowała taka usterka że przy około 130 km/h jak dodawałem dużo gazu żeby np. wyprzedzać i dojść do 140/150 km/h to odcinało paliwo mniej więcej na sekundę może 2. Oprócz tego nissan nie miał żadnych innych problemów (wspomnę że w nissanie wymieniłem już turbo  i wtryskiwacze). Na forum wyczytałem że za to odcinanie paliwa odpowiedzialny jest czujnik na listwie paliwowej odkręcany z gniazdem na 3 piny. Kupiłem za 350 zł nowy czujnik i wymieniłem. Pierwsza reakcja samochodu byla taka że trochę dłużej mu schodziło z odpalaniem ale nie jakoś bardzo wiec mowie może się gdzieś zapowietrzył przy wymianie więc ok. Po przejechaniu 20 km nissan zaczął kopcić przy gwałtownym przyśpieszaniu na niskim biegu na czarno przy szybkiej jeździe niebiesko szary dym tzn. że olej się spala i taka prawda bo po przejechaniu 150 km zjadło jakąś 1/5 podziałki oleju. I teraz pytanie do was moi drodzy czy może ten czujnik jakoś się reguluje albo może kupiłem z jakimiś lipnymi parametrami albo co. Druga sprawa która wystąpiła po wymianie to jak stoję na luzie na światłach to na początku nic się nie dzieje ale po 3 min mniej więcej zaczynają falować obroty i tak jakby auto dostawało za mało paliwa zdarzyło się tak że raz zgasł i nie chciał odpalić dopiero długie kręcenie i deptanie gazem go odpalilo ale chmura poszła ostra z rury. Dzięki z góry za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w tym wątku o SCV nie ma tych objawów które u mnie występują. W dodatku czemu miałyby wystąpić problemy z SCV jak jedyna rzecz jaka się zmieniła to czujnik ciśnienia. Przed jego zmianą nissan nie brał nic oleju i nie kopcił i obroty byly równe cały czas. Dopiero po wymianie tego czujnika wszystko się zmienilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie dziwne że zaczął brać olej? Czujnik ciśnienia nie ma nic wspólnego z układem smarowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...