Marlon78 Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Witajcie. Tytuł nie jest do końca adekwatny do informacji której poszukuję. Chodzi mi o zakres obrotów przy których przełącza się "mechanika" zmiennych faz rozrządu. Z doświadczenia wiem że np. w Toyotach m.in. Avensis 2.0 przełączenie następowało w okolicach 4000 obr./min. Przy ilu obrotach następuje to w 1.4 88KM??? Wyjaśnię także dlaczego o to pytam. Od jakiegoś czasu przy przyśpieszaniu na drugim i trzecim biegu w okolicach 3000 obr./min. wyczuwam takie delikatne "zawahanie" silnika, "szarpnięcie". Szukam powodu. Swoją drogą przy jakich przebiegach musieliście zmienić sprzęgło???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Ten silnik ma zmienne fazy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Tak jak 1.6 tak i 1.4 ma zmienne fazy rozrządu. cytat "Z gamy silników Note 1,4 l osiąga moc 88 KM. To konstrukcja Nissana; ma 2 wałki rozrządu w głowicy i układ zmiennych faz rozrządu."...https://www.motofakty.pl/artykul/nissan-note-1-4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Konkretnie to ma zmienne fazę zaworów ssących, wariator jest na wałku ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.