Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moduł ADSS wyłączający Start/Stop w Nissanie J11.


Filo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.04.2021 o 16:33, JACKO29 napisał:

Moduł do wyłączania SS obniża Ci ładowanie??? Jakim cudem? 31 III  pisałeś że śmiga aż miło.

Ale ten moduł symuluje tylko wciśnięcie przycisku wyłączania Stop-Start.

A to oznacza tylko tyle, że system nie wyłączy silnika na postoju - jednak nic a nic nie zmienia w algorytmie ładowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Polecam 17 zł

 

program 2 idealnie wysteruje opóźnienie około 5 sekund włączenie 1 sekunda i wyłączony zero ingerencji pomijaj fakt że bardzo kusi mnie na złączenie kabli na stałe i nie zawracanie sobie tym głowy. w tym moduł można podłączyć równolegle do oryginalnego włącznika auta i będzie działał oryginalny w przypadku chęci włączenia tego wspaniałego systemu start stop

Edytowane przez fazi
przemyślenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fazi, gotowe urządzenie wraz z niezbędnym okablowaniem dedykowane pod Nissana jest już od kilku lat. Zerknij na pierwszy post tego tematu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przydałby się także moduł do J12, który po odpaleniu silnika włącza tryb SPORT, bo w trybie NORMAL, po przesiadce z innego auta, jest dość niebezpiecznie jeździć (z powodu laga, szczególnie na 1-szym i 2-gim biegu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aquariusmax, jeśli posiadasz multimetr uniwersalny i naprawdę podstawową wiedzę o prądzie stałym na poziomie bezpiecznym 12V, to zapraszam do kontaktu na priv. Ja niestety nie posiadam dostępu do J12, abym mógł ogarnąć temat samodzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że przycisk D-MODE (zmiany trybu pracy silnika) ma jedynie pozycję góra-dół.
A samo zatwierdzanie jest w kierownicy poprzez [OK].
Nie stanowi to problemu?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. To już dosyć mocno komplikuje temat. Byłaby zbyt duża ingerencja w elektronikę samochodu, a ja nie chce się w takie ingerencje bawić. Podpytaj w takim razie ASO, czy nie da się domyślnego trybu ustawić z Consulta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO nie chciało przez 2 lata wgrać mi nowego softu silnika, pomimo wiedzy, że jest (odczyt on-line w Consulcie) i pomimo wskazań do wykonania tego.
A co dopiero, aby coś wyłączyć.

W Renault można wyłączyć clipem np. system S/S (nie wiem, czy da się to zrobić Consultem).
Jednak clip w ogóle nie łączy z Nissanami.

Jakby to było taki proste, to te wszystkie zabiegi/moduły byłyby zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi na bodajże drugim przeglądzie gwarancyjnym ASO zadzwoniło, abym przyszedł odebrać auto 15 minut później od umówionej godziny, bo jest dostępny nowy soft i chcą zaktualizować. Masz jakieś strasznie fatalne doświadczenia z ASO Nissan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej stawiam na złe doświadczenia serwisów, po tym, jak coś zrobili/zmienili i potem musieli brać za to odpowiedzialność, bo nie poszło dobrze (wiem, że były ciągnące się tematy konsumpcji oleju, czego akurat nie miałem).
Za to wiele miesięcy musiałem cisnąć na czyszczenie dolotu, w końcu zrobili, temat się rozwiązał, czemu się tak mocno opierali, tego nie wiem do dzisiaj.
To też pewnie problem braku konkurencji na danym terenie (wiele serwisów różnych marek na wyłączność w rękach jednej firmy).
Może też kwestia sztampowego podejścia do tematu.

Kiedyś (przynajmniej w moje okolicy), w Nissanie byli fascynaci marki (Nissan kiedyś kojarzył się z offroadem), sugerowali coś co sami robili i się sprawdziło, a teraz cennik i koniec tematu (większość pewnie Nissana nie miała nigdy, choć oczywiście nie jest to obowiązkowe).

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś czytałem że wystarczy odpalic samochód z otwartą maską silnika i nastepnie zamknąć maskę silnika i mamy cały czas do momentu zgaszenia silnika stałe ładowanie 14.4V.

Sprawdziłem i to  działa. Może tu dało by się zastosować jakiś moduł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie działa przekręcenie czujnik zamknięcia maski.
Działa na stałe, choć posiadacze alarmu nie mogą tego z oczywistych względów zastosować u siebie.

No chyba, że chciałbyś coś bardziej eleganckiego np. moduł wyłączający/włączający na BT?

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2024 o 09:28, Robert_B napisał:

OK. To już dosyć mocno komplikuje temat. Byłaby zbyt duża ingerencja w elektronikę samochodu, a ja nie chce się w takie ingerencje bawić. Podpytaj w takim razie ASO, czy nie da się domyślnego trybu ustawić z Consulta.

Jednak zmiana trybu jazdy [D-MODE] nie wymaga akceptacji [OK] z kierownicy (choć przyspiesza wybór).
Wystarczy dłużej poczekać (jakieś 3 sekundy) i się ustawia nowy tryb.
Wcześniej myślałem, że bez potwierdzenia [OK] przywraca poprzedni stan.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...