ArtM Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Panowie tak jak w temacie, kiedy włączę awaryjne to prawy tylni kierunek swieci bardziej niż lewy. Jak jadę i włączam lewy kierunkowskaz to tak tyka jak wtedy kiedy przepalona jest żarówka. Żarówkę wymieniłem i jest to samo. Macie pomysł jak sie za to zabrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Może być słaba masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Mam coś identycznego , przeważnie latem przy wysokich temperaturach. Psiksm po płytce ,preparatem do ulepszenia przewodzenia połączeń elektrycznych , wszystko wraca do normy na długi czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kier Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Moim zdaniem to wina słabo trzymających styków w kostce. Polecam trochę podgiąć męskie piny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Tak jak piszą powyżej. Piny czy też kontakty mogły zaśniedzieć i jest słaby przepływ prądu. Dodatkowo połączenie masowe bym sprawdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.