mateusz123 Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Dzień Dobry, Ostatnio na przeglądzie zostało zalecone wymiana końcówek drążka kierowniczego ponieważ miały spory luz. Zostały wymieniona na nowe firmy TRW zbieżność ustawiona, ale pojawił się następny problem przy hamowaniu z prędkości 120km/h i większa słychać dziwny dźwięk mianowicie jakieś "trrrr" ale żadnych bić na kierownicy ani drgań nie ma. Klocki i tarcze z przodu też są nowe przejechane około 4500 km firmy "delphi" Czy ktoś miał taki przypadek i wie co to może być. Dodam że na starych końcówkach które miały luz i nowe tarcze klocki owego problemu nie było. Koła również zostały przeważone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Tn tryrtt to nie jest włączający się ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz123 Opublikowano 11 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 Żadna kontrolna się nie zapala w tym momencie na desce rozdzielczej od ABS. To tak jak by jakaś część drgała pod kierownica ciężko jest to opisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symu Opublikowano 14 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2021 W moim przypadku ASO zdiagnozowalo podobny objaw jako zużyty wałek kolumny kierowniczej. Póki co mówili, że można jeździć, jednak planuję to naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.