Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Uszczelnienie miski olejowej


Robi72

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegoś czasu jeżdżę od mechanika do mechanika i uszczelniam miskę olejową. 4 poległo na temacie. Miska wymieniona 2 razy, 3 gwinty zerwane, już mi ręce opadają. Ktoś ma pomysł, może to zatkana odma? Tylko gdzie ona jest? Przebieg ponad 300000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie może być miska. Uszczelniałem już miskę sam w 1.6B, nie ma tam uszczelki, jest tylko silikon. Uszczelniałem na czerwony silicon do wys. temperatur, śruby dokręcane od wew. do zew. bez klucza dynamometrycznego. Nic nie cieknie od 3 lat, więc może coś jest z odpowietrzeniem skrzyni korbowej i robi się tam nadciśnienie, stąd wycieki.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma uszczelki na 100%

nowa miska w inter cars 96zł mozna znaleźć taniej bo do micry k12 jest taka sama miska ja to zauwazułem dopiero po zmianie i silikon czarny loctite nie pamietam nr to koszt ok 30zł klucz 8 i po temacie

jak przykrecasz stara miske to jest duze prawdopodobieństwo ze jest krzywa mogła dostac od temperatury lub gdzies dostała lekko to jest kawałek cienkiej blachy wiec prawdopodobieństwo wypatrzenia duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisał że miskę już 2x wymieniał. To nie problem miski, ani uszczelnienia.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2020 o 16:20, monkahead napisał:

To nie może być miska. Uszczelniałem już miskę sam w 1.6B, nie ma tam uszczelki, jest tylko silikon. Uszczelniałem na czerwony silicon do wys. temperatur, śruby dokręcane od wew. do zew. bez klucza dynamometrycznego. Nic nie cieknie od 3 lat, więc może coś jest z odpowietrzeniem skrzyni korbowej i robi się tam nadciśnienie, stąd wycieki.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Też podejrzewam odmę, miskę zdejmując powyginali "fachowcy", gwinty pozrywali też dokręcając, zastosowali nawet "farmery". Ostatni mechanik dopiero naprawił gwinty, dał nową miskę, podobno zaje....ty uszczelniacz i po 2 dniach plama w garażu. Przeglądy olejowe co 10000 km, czasem 12000. Olej 5W30 jak producent zaleca. Może ktoś wie gdzie szukać tej odmy w 2,0 benzynce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w Peugeocie 407 miałem podobny przypadek. Przyczyną były mikropękniecia w okolicach gniazd w które wkręca się śruby mocujące miskę olejową. Całe szczęście, że pęknięcia były od wewnętrznego płaszcza bloku do otworu gwintu. Olej penetrował sobie w dół po gwincie śruby. Dokładne odtłuszczenie feralnego miejsca i wkręcenie śruby na uszczelniacz rozwiązało problem. Był to jakiś uszczelniacz z rodziny Loctite.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...