Robi72 Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Witam. Od jakiegoś czasu jeżdżę od mechanika do mechanika i uszczelniam miskę olejową. 4 poległo na temacie. Miska wymieniona 2 razy, 3 gwinty zerwane, już mi ręce opadają. Ktoś ma pomysł, może to zatkana odma? Tylko gdzie ona jest? Przebieg ponad 300000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Dr Victor Reinz wpisz w Google i sam ja sobie uszczelnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 To nie może być miska. Uszczelniałem już miskę sam w 1.6B, nie ma tam uszczelki, jest tylko silikon. Uszczelniałem na czerwony silicon do wys. temperatur, śruby dokręcane od wew. do zew. bez klucza dynamometrycznego. Nic nie cieknie od 3 lat, więc może coś jest z odpowietrzeniem skrzyni korbowej i robi się tam nadciśnienie, stąd wycieki. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomii78 Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 nie ma uszczelki na 100% nowa miska w inter cars 96zł mozna znaleźć taniej bo do micry k12 jest taka sama miska ja to zauwazułem dopiero po zmianie i silikon czarny loctite nie pamietam nr to koszt ok 30zł klucz 8 i po temacie jak przykrecasz stara miske to jest duze prawdopodobieństwo ze jest krzywa mogła dostac od temperatury lub gdzies dostała lekko to jest kawałek cienkiej blachy wiec prawdopodobieństwo wypatrzenia duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Przecież pisał że miskę już 2x wymieniał. To nie problem miski, ani uszczelnienia. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi72 Opublikowano 28 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 W dniu 25.09.2020 o 16:20, monkahead napisał: To nie może być miska. Uszczelniałem już miskę sam w 1.6B, nie ma tam uszczelki, jest tylko silikon. Uszczelniałem na czerwony silicon do wys. temperatur, śruby dokręcane od wew. do zew. bez klucza dynamometrycznego. Nic nie cieknie od 3 lat, więc może coś jest z odpowietrzeniem skrzyni korbowej i robi się tam nadciśnienie, stąd wycieki. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Też podejrzewam odmę, miskę zdejmując powyginali "fachowcy", gwinty pozrywali też dokręcając, zastosowali nawet "farmery". Ostatni mechanik dopiero naprawił gwinty, dał nową miskę, podobno zaje....ty uszczelniacz i po 2 dniach plama w garażu. Przeglądy olejowe co 10000 km, czasem 12000. Olej 5W30 jak producent zaleca. Może ktoś wie gdzie szukać tej odmy w 2,0 benzynce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk_slawek Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Kiedyś w Peugeocie 407 miałem podobny przypadek. Przyczyną były mikropękniecia w okolicach gniazd w które wkręca się śruby mocujące miskę olejową. Całe szczęście, że pęknięcia były od wewnętrznego płaszcza bloku do otworu gwintu. Olej penetrował sobie w dół po gwincie śruby. Dokładne odtłuszczenie feralnego miejsca i wkręcenie śruby na uszczelniacz rozwiązało problem. Był to jakiś uszczelniacz z rodziny Loctite. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.