JarekW. Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z x trail em 2,5 pb + gaz, skrzynia automat. Auto zanim się rozgrzeje to np dojeżdżając do skrzyżowania i jak puści się gaz gasnie. Po rozgrzaniu problem nie występuje. Był błąd p0340, został wymieniony czujnik wału i wałka, jednak nic to nie dało. Po wymianie błąd był skasowany, teraz nie pojawia się na nowo a auto nadal gasnie. Wiem, że były już podobne tematy jednak w żadnym nie było podanego rozwiązania problemu. Może ktoś miał podobnie i udało się rozwiązać problem? Aha auto po zgaśnięciu odpala jednak trosze ciężej niż normalnie, tzn normalnie odpala powiedzmy po 2 sek krecenia a po zgaśnięciu w trakcie jazdy trzeba go kręcić dwa razy dłużej. Aha na skanerze obd widać, że auto nierówno pracuje, obroty wąchają się w granicach 770 do 870 przy ustawieniu skrzyni na P przy ustawieniu na D ale bez jazdy tzn na hamulcu obroty są w granicach 630 do 700. Nie ma różnicy między gazem a pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekW. Opublikowano 25 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Sam sobie odpowiem dla potomnych. Problemem były wypalone gniazda zaworowe przez gaz już po 40 tys km. Pomogło podszlifowanie szklanek tak aby był właściwy luz zaworowy. Przed szlifowaniem zawory wydechowe na 1 i 4 cylindrze oparly się o wałek rozrządu i kompresja na tych cylindrach była ok 8 bar. Po regulacji luzu kompresja na wszystkich cylindrach jest pomiędzy 10 a 11 bar, silnik pracuje równo i nie gasnie tak jak wcześniej. Jakby ktoś chciał wymienić szklanki zamiast szlifować to koszt w aso jest ok 300-330 zł za sztukę ( szklanki są od chyba 6,94 mm do chyba 7,30 co 0.02 mm), szklanek potrzeba 8 więc koszt samego materiału ok 2500 tys wrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 No cóż, wszędzie piszą, że ten silnik raczej nie nadaje się do gazu. Najwięcej ogłoszeń sprzedaży x-traili z silnikiem benzynowym jest właśnie z gazem , a co ciekawe to krótko po montażu instalacji. Ja już grubo ponad 4 lata jeżdżę benzyniakiem 2.0 i to ciągnąc przyczepę kempingową, a silniczek cyka jak szwajcarski zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekW. Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Jeździsz na benzynie czy LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Ja 2 lata temu zrobiłem motor i spokój...lata na gazie jak i benzynce bez żadnych problemów...ale szukam czegoś poczciwego w teren... L200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.