limo Opublikowano 27 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 N15 odmowila posluszenstwa podczas jazdy - zaczela tracic pare i miarowo zwalniac, az w koncu sie zatrzymala (nic nie zwiastowalo nadchodzacej katastrofy). Dokicalem troche krecac rozrusznikem, az sie wyczerpalo aku. Diagnostyka pokazuje kod 55, czyli brak problemow. Paliwo leci po odkreceniu wezyka przy filtrze, wiec teoretycznie pompa jest sprawna (nie wiem jak cisnienie). Rozrusznik kreci, ale silnik nie zapala (uklad zaplonowy sprawdze pozniej). Sam juz nie wiem co padlo, ale wyglada, ze to poza glowna diagnostyka. Moze ktos mial podobny przypadek na drodze? Powtórka z rozrywki, czyli układ zapłonowy (zalazlem wlasny post w sumie): sruba mocujaca palec rozdzielacza byla wyrobiona (wzialem stara zamiast nowa z zestawu) - wykrecila sie od obrotow i wibracji. Wniosek na przyszlosc: Nissan nie bez powodu dodaje nowa srube do palca rozdzielacza, czyli detale maja znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.