Jaro_mir Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Witam wszytkich serdecznie i dzięki za przjeęcie do grupy :-). Jeszcze nie mam QQ ale planuje zakup, i stąd pytanie do forumowiczów. Jaki przebieg to dużo na używaneg QQ II? Fajnie jak ci co mają przebieg większy niż 80 000 km podadzą ile mają na liczniku. Forum przeczytałem z grubsza i wiem, że QQ II może spalać olej, zdaża się, ale intersuje mnie czy ten silinik da radę pociągnąć do powiedzmy 150 000 km bez poważnych awarii (wiem, że wróżkami nie jesteście ale wiedzę na temat tego auta macie potężną :-) Zakładam, że będzie użytkowany przez kilka lat, dużo nie jeździmy (około 12 000 km rocznie) zakładam, że auto posłuży kilka lat (maks 5). Celuję w wersję N-connecta lub tekna, silnik 1,2 w autmacie no i hak do tego :-). Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Wiem że w ofercie jest mało 1.6dig-t,czy nie warto ciut więcej zainwestować? I mieć wiele problemów z głowy?No chyba że ten 1.2 jest już upatrzony i od znajomego.Nie podałeś rocznika ,to jest dosyć istotne w ocenie.Byli na forum koledzy którzy przekulali ponad 120tys i nie narzekali na 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_mir Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Hej, dzieki za odp. Bedzie 1,2 bo 1,6 nie ma tu na rynku (Norwegia). Rocznik 2016 lub 2017. Bardziej sie zastanawiam czy ten silnik wytrzyma powiedzmy do 150 000 km (wiadomo nic nie jest pewne). Te, które znalazłem mają pełną hsitorię z ASO. Jeden nawet to wymieniona aut. skrzynia, co mnie zdziwiło. A QQ bo w tym przedziale cenowym jest najsensowniejszym wyborem (no chyba, że pójdę w kierunku Rav4 albo Forester z przebiegiem ponad 130 000 km ale po co skoro QQ jest i mlodszy i ladniejszy - żona też bedzie jeździła i trzeba wziąźć pod uwagę jej opinie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 (edytowane) A jaka kwota na tego qq? Chcesz jeździć po Norwegii czy auto sprowadzić z Norwegii? Ja mam 105 kkm przebiegu, po wymianie napinacza rozrządu. Oleju nie bierze. Robie ok. 10-15 kkm rocznie. Mam auto poleasingowe, jeżdze już 3 lata z hakiem i zrobiłem nim już 45kkm. Tyle, że to pulsar, ale silnik ten sam. Edytowane 8 Listopada 2020 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 A nie lepiej poszukać 1.3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Sugerujecie koledze albo znaleźć Yeti (silnik 1.6 z automatem) albo dokonać niemożliwego - kupić samochód w roczniku 16/17 z silnikiem 1.3...... Ja mam obawy, że 1,2 z hakiem to może być nieporozumienie. Co chcesz ciągnąć? Jak kempingówkę to zapomnij... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_mir Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Dzięki za info. Żeby nie mieszać. 1,6 niedostępne w sprzedaży /nie ma na rynku albo nie psrzedawali, nie wiem/. Jak nie bedzie 1,2 to nie będzie QQ - coż, zdarza się. 1,2 silnik bo - jest dostępny, a rocznik 16/17 mieści sie w budżecie, żonie sie podoba, ma kilka bajerów, które sa niedostępne u konkurencji, hak jedynie do przyczepki na chwasty albo materiały budowlane, żadne tam przyczepki kempingowe. Nie boje się tego, że pije olej, bo może ale nie musi. Zależy jak trafisz. A jak będzie pił ten olej to będę dolewał. W instrukcji jest, że może spożywać olej więc ok. Mogę brać coś z DSG i myśleć, że zaraz coś tam trzeba będzie dłubać - ale to nie o to tu chodzi. Albo jak wsponiałem wcześniej Subaru albo Rav4 z przebiegiem ponad 130 000 km tylko po co jak to starsze egz, bedą i z mniejszym wyposażeniem. Bardziej mnie zastanawia to czy ten silnik dobije bez większych/ poważnych problemów do 150 000 km bo i tak przed tym wynikiem pójdzie na sprzedaż. Z forum wynika, że silnik jest problematyczny ale sporo osób go ma i jeździ. Całe zamieszanie to kwestia zakupu auta z przebiegiem do 60 000 km albo 100 000 km. Czy warto dopłacać 20/ 30% do mniejszego przebiegu czy nie. Niewiele jest jednostek z tym silnikiem co mają najechane ponad 120 000 km i są do sprzedaży. A na forum sa pewnie osoby co kupiły używany z przebiegiem 80 000 km albo i 90 000 km i teraz mają ze 130 albo 140 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Nie jeździłem 1.2 z CVT - ale warto pamiętać, że ten silnik ma obniżone osiągi przy tej skrzyni (względem manuala). CVT trochę nadrabia braki mocy silnika obrotami - ale to trzeba polubić I nauczyć się z tym jeździć (odpowiednie operowanie gazem). 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Ja przejechałem 100 tys km z manualem bez problemów. olej wymieniam co 10 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agnesss Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 19 godzin temu, Smakor napisał: Nie jeździłem 1.2 z CVT - ale warto pamiętać, że ten silnik ma obniżone osiągi przy tej skrzyni (względem manuala). CVT trochę nadrabia braki mocy silnika obrotami - ale to trzeba polubić I nauczyć się z tym jeździć (odpowiednie operowanie gazem). Nie jeździłem, ale się wypowiem. Ja jeździłam, bo mam taką konfigurację i nie polecam. Strasznie powolne autko, a w dodatku jeszcze pali jak smok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravvsebb Opublikowano 17 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 W dniu 8.11.2020 o 13:30, tomkek1912 napisał: A jaka kwota na tego qq? Chcesz jeździć po Norwegii czy auto sprowadzić z Norwegii? Ja mam 105 kkm przebiegu, po wymianie napinacza rozrządu. Oleju nie bierze. Robie ok. 10-15 kkm rocznie. Mam auto poleasingowe, jeżdze już 3 lata z hakiem i zrobiłem nim już 45kkm. Tyle, że to pulsar, ale silnik ten sam. Ja podobnie jak kolega jeżdżę Pulsarem tylko u mnie odwrotnie - olej bierze (jakieś 0,33 na 1000) za to z rozrządem nie mam problemów (nawet niczego podejrzanego nie słyszę) a nabite mam 130 000 (jakieś 25 rocznie). Awaryjnie, moim zdaniem silnik przeciętny w tym dobrym znaczeniu, czyli są lepsze ale i dużo gorsze. Do 150 000 jeśli olej zamiast co 20 będziesz zmieniał co 15 000 dociągnie bez problemu a pewnie i dużo dalej. Nawet jak będzie brał to wystarczy że będziesz pilnował poziomu i w stosownym momencie dolewał. Przecież niezbędne czynności serwisowe i tak robić musisz a samochód na pewno się odwdzięczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.