Esio1313 Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 szykuje m sie wymiana aku w mojim Xsie Tekna 1.6d z 16r jaki akumulator polecacie AGM & EFB jakis specyficzny model dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 7 minut temu, Esio1313 napisał: jaki akumulator polecacie AGM & EFB Jeżeli masz zabudowany, to może być AGM, ale jeżeli nie jest chroniony przed temperaturą s-ka, to EFB. Ja preferuję EXIDE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 9 godzin temu, Esio1313 napisał: jakis specyficzny model Jak kolega napisał wyżej AGM w większości w zabudowie wewnątrz budy bo są wrażliwe na temperaturę, poczytaj w necie.wsadziłem EFB . Są też testy. Ja właśnie wymieniłem na podstawie takowego i wybór padł na MOLL. Wymiana z podtrzymaniem napięcia najlepiej w Centrach Mocy gdzieś blisko Ciebie, ale dobra stacja obsługi pojazdów też ogarnie.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esio1313 Opublikowano 11 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 Dziekuje za porady, wybor padnie prawdopodobnie na Banner 068 EFB, I teraz kolejne pytanie Jak to jest z tym podpinaniem pod kompa przy wymianie akumulatora I zmiane w ecu ze jest instakowanynowy nowy I system zerowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 11 godzin temu, Esio1313 napisał: Jak to jest z tym podpinaniem pod kompa przy wymianie akumulatora I zmiane w ecu ze jest instakowanynowy nowy I system zerowany. skąd takie wiadomości ? jeśli przy wymianie będzie podtrzymane napięcie na klemach to nie ma potrzeby podpinać komputera i cokolwiek zerować. To tylko bateria, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 a ja dalem AGM z max tmp pracy 60st (lub 2godz z max 80st) i nic nie podpinalem. Wyjąłem stary, włozyłem nowy i jedynie zegar musiałem ustawić. W komorze silnika latem przy aku miałem max tmp 50st (zainstalowałem czujnik tmp z pamiecią) a podczas jazdy szybkiej tmp spada ponizej 40 - jest tam radiator jakis przy aku i chyba odbiera cieplo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 pamiętam,pamiętam że dałeś AGM i też myślę że nawet te podtrzymanie napięcia to jedynie do zegara i licznika dziennego przebiegu. W każdym razie nie potrzeba kompa do wymiany.Jedynie własne ręce.Sugerowałem się opinią Stacji obsługi.Chcieli tak to niech robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.