Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Na zimnym nie zmienia biegów


Wesolyyy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie,skrzynia nie zmienia przełożeń gdy jest zimna,jak silnik się nagrzeje do 80°wtedy zalancza sie Clutch Lockup(kontroluje na CVTz50 APP) i jest wszystko ok.Miał ktoś tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju ok. Może trzeba softa z aktualizować. A błędów nie wyrzuca żadnych. Jeszcze może elektrozawór któryś. trzeba sprawdzić jakie błędy wyrzuca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej jest w ok nie dawno była wymiana wraz z filtrem Oczywiście NS2 Nissana błędów żadnych nie ma,a Czy wrzuca jakiś bieg to nie wiem cały czas 2 tys obrotow więcej nie krece bo tylko wyje.

A jak tego softa zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś olej i po wymianie oleju się tak zrobiło. to nie chcę cię straszyć że może być konieczność remontu. Ale nie raz wystarczy od nowa wgrać nowe oprogramowanie. Poszukał bym kogoś w swojej okolicy co zna się na skrzyniach cvt. A przed wymianą było ok i to się zrobiło po wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie juz przed wymianom tak było,w wakacje był remont silnika bo zawór się wypalił,wszystko rozlanczane wyciągane ale ze skrzynią nie było nic robione,jak było cieplo nie odczuwalem tego moze i było tak samo ale teraz jak zimno to denerwoje.Screenshot_20200115-164738.thumb.png.79624a0129289c5246cc9fb254d19e49.pngScreenshot_20200226-152807.thumb.png.102b647be747a7f9e44f7688c8f870e4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ten błąd może być kilka przyczn

Wadliwy czujnik położenia wału korbowego (CKP)

Wiązka przewodów czujnika położenia wału korbowego (CKP) jest przetarta

Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika położenia wału korbowego (CKP)

Błąd komunikacji między modułem sterującym silnika (ECM) a modułem sterującym skrzyni biegów (TCM)- zastanowił bym sie nad tym może przy remoncie coś źle połączyli

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bubuss napisał:

Ten błąd może być kilka przyczn

Wadliwy czujnik położenia wału korbowego (CKP)

Wiązka przewodów czujnika położenia wału korbowego (CKP) jest przetarta

Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika położenia wału korbowego (CKP)

Błąd komunikacji między modułem sterującym silnika (ECM) a modułem sterującym skrzyni biegów (TCM)- zastanowił bym sie nad tym może przy remoncie coś źle połączyli

 

Ok dzięki sprawdzenia wszystkie wtyczki i styki może cos pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie nie patrzylem jeszcze nie jeżdżą nim na razie mam drogi samochód myślę ze w przerwie świątecznej to zobacze bo mam jeszcze do wymiany uszczelki pod pokrywami zaworów i wtedy to zobacze ,dam znać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 17.12.2020 o 10:46, bubuss napisał:

 

Nie zabralem sie jeszcze za to ale jak byś mógł pod powiedzieć gdzie znajduje sie ten czujnik wału to nie będę Moskal szukać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziś wykręciłem czujnik podłączyłem pod miernik i nic nie wykazywał na 

Mini amperach nic nie pokazywał więc zamawiam go i dam znać 

IMG_20210205_144113.jpg

Edytowane przez Wesol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

I d*pa nie ten czujnik przyszedł a jak wpisuje nr który jest na starym czujniku to nie znajduje mi go A29 662 L30 może ktoś już go wymieniał i ma jakiś dobry zamiennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Może komuś zdj coś podpowiedza, jak jest zimny to Clutch Lockup nie pokazuje nic.i biegi się nie zmieniają a jak się nagrzeje to wszystko jest ok 

Screenshot_2021-03-19-16-27-31-525_com.cvtz50.cvtz50.jpg

Screenshot_2021-03-19-16-30-28-907_com.cvtz50.cvtz50.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nie mogę niestety sprawdzić co to, bo rozebrałem swój samochód.

Dziwnie niska temperatura oleju w skrzyni. 

Może jakiś problem z nagrzewnicą oleju (odłączona, zatkany króciec).

Prawidłowa temp. dla oleju to 60-90 oC. Przy niższej następuje gwałtowne zużywanie skrzyni.

wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura niską bo może przyjechanie z 10 km,a normalnie chodzi od 60°do80°.Zrobilem zdj odrazu jak się załączył Clutch Lockup i wtedy jest ok ale jak widać na zdjeciach silnik ma 87° a skrzynia 37° i się załącza Clutch Lockup 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz w okolicy gościa co na skrzyniach się zna CVT wydaje mi się że warto było by podjechać nawet za informacje zapłacić a naprawę wykonać samemu oczywiście jak będzie to możliwe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś tu jest w okolicy bo w Niemczech teraz mieszkam.Kupilem właśnie program svci ing daje sobie jeszcze jedną szansę jak nic nie dam rady to muszę kogoś poszukać może jak będę w PL mieszkam koło Piły może ktoś jest w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...