Radex9 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 CX-5 wolnossak 2.0 165 PS DOBRY WYBÓR dobre silniki !! sam jakiś czas temu szukałem ale M 6 z tym silnikiem 165 PS bo te 140 PS trochę MUŁY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 6 godzin temu, Radex9 napisał: CX-5 wolnossak 2.0 165 PS DOBRY WYBÓR dobre silniki !! sam jakiś czas temu szukałem ale M 6 z tym silnikiem 165 PS bo te 140 PS trochę MUŁY A 2,5L 198KM jeszcze lepszy ale może nie róbmy off topic-u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex9 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-nissan Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Panowie , sterowanie klimą działa jak działa , ktoś miał fantazję , ja ze swoim gorącym nawiewem wytrzymałem jeden sezon . W skrócie : Dostać się do czujnika pod panelem , wymontować go , wyciągnąć sam czujnik , przedłużyć przewód do czujnika o 1m , wprowadzić czujnik bezpośrednio do wylotu nawiewu np ,od strony kierowcy ,. Takie rozwiązanie powoduję , że komputer ustawia temperaturę taką jak ustawisz w ciągu 2-3 sek . Boirąc pod uwagę ,że to pomiar bezpośredni można dodatkowo zrobić korektę w komputerze , takie rozwiązanie daje pełną kontrolę nad temperaturą . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borek11498 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Tylko, że to ma nie wiać temperaturą zadaną na komputerze tylko ma utrzymać zadaną temperaturę w samochodzie. Jak już przedłużać czujnik to lepiej wyprowadzić go gdzieś na auto a nie na nawiew, np w okolice lampki podsufitowej lub pod deskę rozdzielczą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Greg,fizyka podpowiada,by czujnik umieścić gdzieś na górze pod podsufitką tam najszybciej zgromadzi się ciepłe powietrze.Jeśli włożysz go we wlot,to może okazać się że w samochodzie będziesz miał długo zimno,a szczególnie zimno będzie z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 (edytowane) Ani nie w nawiew, ani nie pod sufit. Chyba, że robicie układ z jakimiś korektami i dodatkowym programowaniem. Tak jak napisali niektórzy. Na logikę, w lecie jak dacie w nawiew to się wam klima zaraz wyłączy bo uzna, że jest już temperatura na low/16 stopni. Jak zimą na grzanie czy coś to też przestanie bo uzna, że już nagrzane. Chyba każdy z was zauważył, że nawet przy grzaniu na nogi zimą cieplej szybciej jest wam na górze niż przy stopach. Ustawienie oryginalnie czujnika jest dobre. Jest pod radiem. Jest tam zawsze chłodniej niż nad radiem. Można go przesunąć jedynie niżej, w górę czy pod sufit będzie fałszować. Początkowo też myślałem czytając, że klima jest do kitu. Odkąd pilnuje stale tego by była nabita w ogóle nie odczuwam (subiektywnie) tego o czym piszecie. Dobrze grzeje zimą, dobrze chłodzi latem, dobrze odparowuje. Edytowane 5 Lutego 2021 przez tomkek1912 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Tomkek, Moja klima też była nabita a fiksowała... Myślę, że w QQ J11 TTTM. A czasami bywało wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex9 Opublikowano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 TO JEST KU.... TRAGEDIA żeby otwierać szyby po 30 min jazdy żeby się ochłodzić bo w aucie nie da się wytrzymać tak gorąco przy 17C..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-nissan Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Dokładnie o tym piszę , klima będzie walić na max bo głupi czujnik jest za głęboko i nie wykrywa temperatury mimo że w środku już " piekło " , efekt jest jeszcze gorszy jeżeli samochód stoi na mrozie w np. - 15 , wszystkie plastiki zimne i gorące powietrze nie daje rady dotrzeć do czujnika temperatury do środka w odpowiednim czasie , Po co się męczyć jak można uprościć sobie życie . Całą to modyfikację robiłem o 23.00 ( tak bardzo dało mi to popalić , a właściwie to żona na miejscu pasażera ) i nie za bardzo miałem czas i nerwy na kombinacje z przekładaniem czujnika , ten pomysł wydawał się najprostszy , ale przełożenie w okolicy lampki jak najbardziej zdałoby egzamin . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 14 godzin temu, greg-nissan napisał: Dokładnie o tym piszę , klima będzie walić na max bo głupi czujnik jest za głęboko i nie wykrywa temperatury Tak tylko jako ciekawostkę - w Scnicu II czujnik temperatury wnętrza był w obudowie lusterka - ALE była tam jak to na forum nazywaliśmy turbinka - czyli taki mini wentylatorek, który cały czas tłoczył powietrze przez kanał, w którym był czujnik. Wg mnie bardzo dobre rozwiązanie... do czasu, aż nie zaczął ten mini wentylatorek terkotać jak się zabrudził itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix1968 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Witam Panowie, moze ktos podpowiedziec co zrobic, czy mial juz taki problem? klimatyzacja chlodzi od kierowcy a od pasazera wieje lekko ciplym, czyzby silniczek sterujacy klapa nawiewu? dziekuje i prosze o podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.