marzena1704 Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 witam wszystkich kupiłam murano 2.5 z 2011r no iniestety rano odpala i zaraz gasnie dopiero jak przytrzymam na obrotach około 1 min chodzi normalnie prosze o pomoc co zrobić z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 zobaczyć czy działa silnik krokowy oraz czy automatyczne podniesienie lekko obrotów na zimnym silniku chyba powinny być kolo 1200. Jeszcze czujnik temperatury czy szlak go nie trafił. A najlepiej sprawdzić czy nie wywala błędów jakiś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yonh Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Trzeba zacząć od błędów w komputerze, na nich należy dalej działać. Ja miałem podobną sytuację z tym że ciężko palił , okazało się że paliwo wracało do baku, okazało się że pompa paliwa miała nieszczelność, regeneracja pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 w ropniaku to wiadomo podstawa to manometrem trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa, a potem dalej szukać, może nieszczelność, może pompa, często zawór na CR, filtr .... na końcu wtryskiwacze ile powinien mieć ciśnienie na jałowych 45MPa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 (edytowane) umnie w starym aucie był taki jakby silniczek co podnosił na zimnym po odpaleniu lekko obroty do jakiś 1200 i jak auto uzyskało tem. to obniżał 700-800 jakoś tak i on mi się zepsół i musiał po odpaleniu lekko przez chwile trzymać na gazie oczywiście jak był zimny nie jak ciepły Ale i tak najperw bym sprawdził błędy Edytowane 31 Grudnia 2020 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzena1704 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Nie ma żadnych błędów wystarczy że przytrzymam około min na obrotach i później jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Ale tylko na zimnym czy na zimnym i ciepłym bez różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzena1704 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Tylko na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 to coś z ssaniem automatycznym jest nie tak jeszcze szansa ale nikła że zaworek nie trzyma i cofa się paliwo a odpala na resztkach z pompy ale raczej bym obstawiał to ssanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzena1704 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Jak sprawdzić czy to ssanie czy zaworek i gdzie go szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzena1704 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 To diesel Żadnych błędów po podłączeniu komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 zmierzysz ciśnienie paliwa na jałowych to dalej można rozmawiać, a tak to bez sensu i możecie sobie pitolić o ssaniu w dieslu. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wygrys Opublikowano 5 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Z mojego doświadczenia takie akcje może robić otwarty EGR(ale wtedy powinno być widać błędy na kompie), lub zapychajacy się filtr paliwa.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 (edytowane) jeszcze bym sprawdzić można świece żarowe kolega miał taki problem w nawarze i pomogło na jakiś czas a później się okazało że ma pękniętą głowicę i na zimnym się tak robi. Ale może faktycznie najpierw sprawdź ciśnienie na paliwa tak jak pisze Kaziek_R52. Przyczyn może być wiele od cofającego się paliwa po pękniętą głowice. ale sprawdził bym tak ja przynajmniej: 1) ciśnienie paliwa czy się nie cofa i czy jest odpowiednie 2) szczelność układu może gdzieś dostaje na zimnym powietrza lewego 3) świece czy wszystkie działają 4) egr ale tu by błąd wywalało 5) urządzenie od obrotów na zimnym silniku potocznie ssanie nie pamiętam jak tu działa to na przepustnicy 6) silniczek krokowy też by błąd wyrzucało 7) zostaje szczelność głowic 8) może DPF 9) sprawdź wszystkie przewody podciśnienia czy nie popekane Edytowane 6 Stycznia 2021 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol1422 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 U mnie to samo było , sprawdzaliśmy wszystko , wymieniłem rozrząd na oryginal , same części około 4 tys , problem znikł. Wymianę robiłem przy 204 tys , dziś mam 255 tys i jest okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arielos Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Ja wymieniłem czujnik położenia wałka i problem też znikł mam murana 2,5, dopiero czujnik heela był ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.