Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

murano 2.5


marzena1704
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich kupiłam murano 2.5 z 2011r no iniestety rano odpala i zaraz gasnie dopiero jak przytrzymam na obrotach około 1 min chodzi normalnie prosze o pomoc co zrobić z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczyć czy działa silnik krokowy oraz czy automatyczne podniesienie lekko obrotów na zimnym silniku chyba powinny być kolo 1200. Jeszcze czujnik temperatury czy szlak go nie trafił. A najlepiej sprawdzić czy nie wywala błędów jakiś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zacząć od błędów w komputerze, na nich  należy dalej działać.

Ja miałem podobną sytuację z tym że ciężko palił , okazało się że paliwo wracało do baku, okazało się że pompa paliwa miała nieszczelność, regeneracja  pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ropniaku to wiadomo podstawa to manometrem  trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa,  a potem dalej szukać, może nieszczelność, może pompa,  często zawór na CR, filtr  ....  na końcu wtryskiwacze 

ile powinien mieć ciśnienie na jałowych 45MPa ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie w starym aucie był taki jakby silniczek co podnosił na zimnym po odpaleniu lekko obroty do jakiś 1200 i jak auto uzyskało tem. to obniżał 700-800 jakoś tak i on mi się zepsół i musiał po odpaleniu lekko przez chwile trzymać na gazie oczywiście jak był zimny nie jak ciepły

Ale i tak najperw bym sprawdził błędy

 

Edytowane przez bubuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to coś z ssaniem automatycznym jest nie tak jeszcze szansa ale nikła że zaworek nie trzyma i cofa się paliwo a odpala na resztkach z pompy ale raczej bym obstawiał to ssanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierzysz ciśnienie paliwa na jałowych to dalej można rozmawiać, a tak to bez sensu i możecie sobie pitolić o ssaniu w dieslu.

Powodzenia  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia takie akcje może robić otwarty EGR(ale wtedy powinno być widać błędy na kompie), lub zapychajacy się filtr paliwa.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze bym sprawdzić można świece żarowe kolega miał taki problem w nawarze i pomogło na jakiś czas a później się okazało że ma pękniętą głowicę i na zimnym się tak robi. Ale może faktycznie najpierw sprawdź ciśnienie na paliwa tak jak pisze Kaziek_R52. Przyczyn może być wiele od cofającego się paliwa po pękniętą głowice. ale sprawdził bym tak ja przynajmniej:

1) ciśnienie paliwa czy się nie cofa i czy jest odpowiednie

2) szczelność układu może gdzieś dostaje na zimnym powietrza lewego

3) świece czy wszystkie działają

4) egr ale tu by błąd wywalało 

5) urządzenie od obrotów na zimnym silniku potocznie ssanie nie pamiętam jak tu działa to na przepustnicy

6) silniczek krokowy też by błąd wyrzucało

7) zostaje szczelność głowic

8) może DPF

9) sprawdź wszystkie przewody podciśnienia czy nie popekane 

Edytowane przez bubuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U mnie to samo było , sprawdzaliśmy wszystko , wymieniłem rozrząd na oryginal , same części około 4 tys , problem znikł. Wymianę robiłem przy 204 tys , dziś mam 255 tys i jest okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...