artureg Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Witam. Problem jak w temacie. Po wciśnięciu pedału hamulca i przycisku START chwilkę świeci się kontrolka świec żarowych ,potem zaczyna kręcić . Po kilku sekundach przestaje , ponowna próba i nic. Nie odpala . Po kilkunastu próbach słabnie aku . Dopiero po podpięciu "na kable" po paru podejściach odpalił . Czy jest jakiś sposób na to aby dłużej grzał świece czy problem gdzie indziej ? Wdzięczność za sugestie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 2 godziny temu, artureg napisał: Witam. Problem jak w temacie. Po wciśnięciu pedału hamulca i przycisku START chwilkę świeci się kontrolka świec żarowych ,potem zaczyna kręcić . Po kilku sekundach przestaje , ponowna próba i nic. Nie odpala . Po kilkunastu próbach słabnie aku . Dopiero po podpięciu "na kable" po paru podejściach odpalił . Czy jest jakiś sposób na to aby dłużej grzał świece czy problem gdzie indziej ? Wdzięczność za sugestie . Czy masz akumulator do końca naładowany? W/g mnie nasze modele mają "problemy z systemem oszczędzania energii" czytaj nie doładowują akumulatora stąd u mnie zainstalowałem przeróbkę i aku ładuje się cały czas i odpala bez problemów. Fakt że w mróz pokręci o sekundę dłużej ale pali bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 17 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 6 minut temu, Piter napisał: Czy masz akumulator do końca naładowany? W/g mnie nasze modele mają "problemy z systemem oszczędzania energii" czytaj nie doładowują akumulatora stąd u mnie zainstalowałem przeróbkę i aku ładuje się cały czas i odpala bez problemów. Fakt że w mróz pokręci o sekundę dłużej ale pali bez problemów. Akumulator ma rok , stanu nie sprawdzałem. Kręcił dość długo tylko silnik nie chciał zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Czy a jeśli tak to jakie błędy Ci się pojawiają przy zapalaniu? (jeśli byłyby świece uszkodzone to zakładam, że jakiś błąd by się pojawił) Może parafina w paliwie, zapchany filtr paliwa? Jeśli przed mrozami palił bez problemów to stawiałbym na akumulator (pomimo, że ma tylko rok ale jest niedoładowany) oraz elementy układu paliwowego (filtr, paliwo). Nie wiem czy przekaźnik świec żarowych dawałby błąd - może niech się inni wypowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Brak efektu grzania świec żarowych w autach, w których wiem ze mi padly nie wywalało tego jako blad. Byly wykręcane i na krótko do aku podłączane aby potwierdzić ze spalone. Kopci po odpaleniu, nie równo chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Miałem na myśli błąd P0380 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 10 godzin temu, scanik napisał: Brak efektu grzania świec żarowych w autach, w których wiem ze mi padly nie wywalało tego jako blad. Byly wykręcane i na krótko do aku podłączane aby potwierdzić ze spalone. Kopci po odpaleniu, nie równo chodzi? Żadnych błędów , aku raczej naładowany , bo naprawdę długo próbował . Po odpaleniu norma , bez kopcenia , obroty po trzech sekundach stoją w miejscu . Paliwo niby zimowe . Bardzo krótko świeci się kontrolka podgrzewania świec żarowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Moze paliwo sie cofa i sie zapowietrza? Jeśli masz gruszkę przy filtrze to spróbuj jutro przed odpalenim naciskać pare razy az poczujesz opór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Godzinę temu, scanik napisał: Moze paliwo sie cofa i sie zapowietrza? Jeśli masz gruszkę przy filtrze to spróbuj jutro przed odpalenim naciskać pare razy az poczujesz opór Gdyby się zapowietrzał to podejrzewam , że problemy były by wcześniej . Problem jest teraz , gdy jest mróz . Osobiście obstawiam paliwo , ale ekspertem nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 moze mróz się zbiegł po prostu z jakąś usterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Moze sie galareta w nim zrobila. Też wydaje mi się że problem jest z paliwem. Jeśli bledu świec nie ma a w ostateczności zapala. Inna opcja to moze pompa może za małe cisnienie podaje ale raczej wątpię tu pewnie byłby jakiś błąd wtryskiwaczy/pompy poza tym po odpaleniu też byłyby problemy w dostarczaniu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajnik12 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 A sprawdziłeś świece żarowe - podejrzewam że są padnięte. Gdyby to było zasyfione paliwo to po odpaleniu też by kiepsko chodził. Ewentualnie jak ktoś pisał paliwo się cofa, bo pompa nie trzyma ciśnienia i trzeba dłużej kręcić, ale prędzej bym sprawdził świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 W dniu 19.01.2021 o 20:11, Piter napisał: Filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Moze sie galareta w nim zrobila. Też wydaje mi się że problem jest z paliwem. Jeśli bledu świec nie ma a w ostateczności zapala. Inna opcja to moze pompa może za małe cisnienie podaje ale raczej wątpię tu pewnie byłby jakiś błąd wtryskiwaczy/pompy poza tym po odpaleniu też byłyby problemy w dostarczaniu paliwa. Co ile wymieniamy filtr paliwa w tym modelu ? Przejechane ma 126 k km. Na marginesie...mrozy odeszły problem też ...Pali od dotyku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Według książki filtr paliwa co 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 44 minuty temu, Jacoob napisał: Według książki filtr paliwa co 2 lata. A olej co 30 tys. tylko, ze wiele takich wymian przy takim interwale ten silnik nie doczeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 nie no olej to wiadomo, że częściej trzeba wymieniać niż mówi książka. Co do filtra paliwa to nie wiem czy jest sens jeżeli się leje paliwo z dobrych stacji ale ja się tam nie znam - to tylko moje gdybanie i informacja co jest w książce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badoo Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Miałem podobne problemy, skończyły się po wymianie baterii w kluczyku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) Dalsze losy... Jest diagnoza ( tylko 200 ) przepalony bezpiecznik w tym module ( nie do wymiany ) ... Całość do nabycia tylko w ASO ( 480 ) lub eBay ... Edytowane 15 Lutego 2021 przez artureg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 O kurła...Wspolczuje i oczywiście średnio mogę w to uwierzyć (ale brak wiary to naukowe zboczenie zawodowe) Mam garaz i u mnie też przy temp. - 15 kręcił dłużej (specjalnie auto na zew. garazu zostawiłem) ale w końcu odpalał (nie pokazując błędów) .Dziwne ze komputer nie walił błędami żadnymi przy wywalonym bezpoeczniku. Spalony bezpiecznik? Dziwne.Ciekawe czy u kogoś innego z forumowiczów wystąpił podobny problem.U mnie zazwyczaj był to komunikat start./stop System fault ale pozbyłem się go od czasu kiedy 1 mam nowa baterie w pilocie 2. Mam aku naladowane. Dodatkowo ASO w poszukiwaniu bledu wymieniało mi układ rozruchowy elektryczny i rozrusznik. Efekt był taki jak przed wymiana. Pojeździłem i jak się aku rozkladowalo to miałem start/stop system fault.Szczerze to nie mogę jakoś w to uwierzyć.Dobra czy jak jest ciepło to odpala? Mogę garazu użyczyć. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) 31 minut temu, Piter napisał: Dobra czy jak jest ciepło to odpala? Jak jest ciepło , to odpala od dotyku , nie potrzebuje świec żarowych. Komputer ponoć pokazał błąd świec , ale fizycznie sprawdzone okazały się niby dobre . Edytowane 15 Lutego 2021 przez artureg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Trochę przeczy to uszkodzenie bezpieczników z tym że zapala na ciepłym. Albo bezpiecznik jest uj***ny albo nie. Czy i w jaki sposób charakterystyka temperatury ma wpływ na rezystancję uszkodzonego już bezpiecznika? Daj Kolego link do tego układu co maja ci wymieniać. (bezpiecznik czy zespół bezpieczników/ układ przeciążeniowy). Warto poczytać typowe usterki przy uszkodzonym ego typu elem3ncie.ASO wg mnie to debile tzn tak ich nauczyli, wymieniają po kolei co producent zalecił zgodnie z książką serwisowa. Jeszcze jedna prośba - czy po podmianie tego 'bezpiecznika' bez ladowania akumulatora odpala auto? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Poczytalem ad3 i ad5 goscia, który skasował konto (kot bury2) a miał bardzo długi wywodhttps://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3296439.html#16232167Może i bezpiecznik może i nie. Jako końcowi użytkownicy mamy srednio wpływ na wiedze i doswiadczenie osób, które serwisują nam auta. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapi Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 (edytowane) 4 godziny temu, artureg napisał: Dalsze losy... Jest diagnoza ( tylko 200 ) przepalony bezpiecznik w tym module ( nie do wymiany ) ... Całość do nabycia tylko w ASO ( 480 ) lub eBay ... Zobacz czy na aledrogo nie ma tych bezpieczników. Ja do 1.2 kupowałem na tym portalu. Klema i kable są odkręcane od bezpieczników . Ja kupiłem od kadjar , wszystko jest identyczne a bezpieczniki dużo tańsze. Edytowane 16 Lutego 2021 przez Rapi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artureg Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 22 godziny temu, Piter napisał: Trochę przeczy to uszkodzenie bezpieczników z tym że zapala na ciepłym. Albo bezpiecznik jest uj***ny albo nie. Czy i w jaki sposób charakterystyka temperatury ma wpływ na rezystancję uszkodzonego już bezpiecznika? Daj Kolego link do tego układu co maja ci wymieniać. (bezpiecznik czy zespół bezpieczników/ układ przeciążeniowy). Warto poczytać typowe usterki przy uszkodzonym ego typu elem3ncie. ASO wg mnie to debile tzn tak ich nauczyli, wymieniają po kolei co producent zalecił zgodnie z książką serwisowa. Jeszcze jedna prośba - czy po podmianie tego 'bezpiecznika' bez ladowania akumulatora odpala auto? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Od początku ... Diagnozę zrobili w prywatnym warsztacie , nie w ASO . Jest to w/g nich bezpiecznik odpowiedzialny za podgrzewanie świec żarowych. Jak jest ciepło , lub ciepły , to odpala bo nie potrzebuje do tego świec żarowych . Moduł ma oznaczenie P32s-ENG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 16 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Wszystko jasne. Dzieki ze sie dzielisz z nami swoimi doświadczeniami. Mam nadzieję że uda Ci się coś znaleźć tańszego równie dobrej jakości jak w ASO.PozdrowieniaPiotrWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.