Gepetto Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Witam, Dzisiaj rano bardzo ciężko odpalało mi auto.Podstawiłem dmuchawę pod silnik i wtedy zapalił.Ujechałem może niecały kilometr i zapalił się czerwony check.Nie ryzykowałem i zawróciłem do domu.Czy może to być spowodowane np. za niskim napięciem ,czy sugeruje grubszą sprawę?Dodam,że auto ma dopiero 30 tys przebiegu,ale jak wiadomo nie takie rzeczy się dzieją...Aha,dodam tylko,że check zapalił się kiedy włączyłem grzanie fotela i kierownicy.Oczywiście może to być zbieżność przypadkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 9 godzin temu, Gepetto napisał: ..Aha,dodam tylko,że check zapalił się kiedy włączyłem grzanie fotela i kierownicy.Oczywiście może to być zbieżność przypadkowa Po prostu komp znalazł powód. by wyłączyć systemy dające w d.. instalacji.I mógł się zaświecić CHECK.Aku się kończy ,lub auto stało trochę czasu i wyjechałeś, lub krótkie odcinki. Takie mogą być powody.Możesz sprawdzić kondycję akumulatora w centrach mocy, Mapkę serwisów znajdziejsz na ich stronie.badanie jest szybkie mało kosztowne i czasami bezpłatne. Sprawdż go.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 5 godzin temu, vahanar napisał: Mapkę serwisów znajdziejsz na ich stronie.badanie jest szybkie mało kosztowne i czasami bezpłatne. Badanie jest całkowicie bezpłatne. Sprawdzą nie tylko sprawność aku (w tym pod obciążeniem), ale i instalację elektryczną auta. Korzystam co jakiś czas od lat i nigdy ta usługa nie była płatna. Centra mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepetto Opublikowano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Auto gotowe do obioru z serwisu.Przyczyna okazała się prozaiczna,zamarznięte paliwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timi1 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Miałem taki sam problem moim autem , akumulator sprawny ,przebieg 40 tyś. Samochód dwa dni nie odpalany w ostatnie mrozy (-18, -20) i niestety bateria "kręciła" a silnik nie chciał zaskoczyć. Obyło się bez SERWISU , pomogła suszarka do włosów : 20 min podgrzewania filtra paliwa na zmianę z pompa paliwa i ...odpalił , dodam że filtr wymieniałem przy 30 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Panowie a dolewacie depresatora do paliwa przy każdym tankowaniu zimą? Teoretycznie na stacjach powinny być paliwa zimowe. Kilka lat temu także nie odpaliłem silnika i czekałem do ocieplenia. O tego momentu zacząłem dodawać depresator zimą do paliwa i problemy się skończyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ja zawsze przy moim dieselu wymienialem filtr paliwa przed zima i nigdy nie mialem problemu z odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arecky69 Opublikowano 3 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2021 U mnie tez teraz jak czasem jest mrozik w nocy to kreci jakby paliwo nie dochodzilo. Auto ma 50.000km wiec troche za wczesnie na swiece zarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.