inqognito Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 obwód sterowania przekażnikiem grzałki nurkowej - P1641 - co oznacza ten błąd dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 1 godzinę temu, inqognito napisał: obwód sterowania przekażnikiem grzałki nurkowej - P1641 - co oznacza ten błąd dokładnie? TUTAJ wybierasz z listy swój pojazd, a następnie wchodzisz w kody błędów Poniżej cytat z naszego forum https://forum.nissanklub.pl/topic/111897-błąd-p0380-16-j11-2014/?do=findComment&comment=1217282 Cytat Jeśli miałes uprzednio DTC P1641 /43 to już wcześniej był sygnał ,że jest problem z obwodem sterowania przkaźnikiem grzałek nurnikowych. Błedy te wskazywały na problem na złączach lub awarie modułu sterowania świec żarowych. Zakładam,że jedynie wykasowano błędy i nie przeprowadzono sprawdzenia pojazdu pod kątem usterki. W tej cwili oba błedy są obecne i problem się rozwija... żyje własnym życiem. Trzeba wykonać sprawdzenie pojazdu dla DTC P0380 - sprawdzenie obwodu zasilania sterownika świec żarowych (jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 6 i 10 masa i napięcie akumulatora ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu kontrolera świecenia a złączem wiżaki ECM ( bez VINu nie wiem które masz na ECM albo F82 styk 35 albo F271 styk 67 i jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 11 i 9 ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu sterowania świec żarowych a świecami ( sterowanie F115 i styki od 1 do 4 a na świecach F125 do F128 styki 1 ). Potem świece żarowe sprawdzenie rezystencji na styku 1 powinno być 0,2-0,8 oma przy okilo 20st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.