Mateusz30 Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Witam wszystkich. Posiadam od niedawna pierwszego Nissana którym to stał się QQ j10 2.0dci 150km. Mam problem z autkiem a więc : OBJAWY: 1) QQ żeby złapało 6 kresek temperatury płynu (środek skali) potrzebuje około 15 km przy 0 stopniach temp zewnętrznej. Wydaje mi się że to stanowczo za długo. 2) po przejechaniu 30,40,km auto trzyma srodkowa skalę, ale jedna rzeczą która mnie martwi to jest to, że nie poszczą płynu na duży obieg ( chłodnica i węże zimne). W zbiorniczku zaś brak jakiegokolwiek ciśnienia oraz płyn w zbiorniczku jest zimny. Dodam, że QQ się nie grzeje zaś nagrzewnica działa bez zarzutu. Prosze o odp czy to usterka czy w waszych QQ jest tak samo? Czy zima QQ ma tak wydajny układ chłodzenia że nie otwierda dużego obiegu po kilkudziesięciu km? I co z tym płynem w zbirniczku i czy też tak długo wam łapie temperaturę płynu? Dodam że wymieniłem czujnik temperatury płynu oraz termostat. Nic nie dało. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondowy Opublikowano 1 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2021 W dniu 30.01.2021 o 13:28, Mateusz30 napisał: Witam wszystkich. Posiadam od niedawna pierwszego Nissana którym to stał się QQ j10 2.0dci 150km. Mam problem z autkiem a więc : OBJAWY: 1) QQ żeby złapało 6 kresek temperatury płynu (środek skali) potrzebuje około 15 km przy 0 stopniach temp zewnętrznej. Wydaje mi się że to stanowczo za długo. 2) po przejechaniu 30,40,km auto trzyma srodkowa skalę, ale jedna rzeczą która mnie martwi to jest to, że nie poszczą płynu na duży obieg ( chłodnica i węże zimne). W zbiorniczku zaś brak jakiegokolwiek ciśnienia oraz płyn w zbiorniczku jest zimny. Dodam, że QQ się nie grzeje zaś nagrzewnica działa bez zarzutu. Prosze o odp czy to usterka czy w waszych QQ jest tak samo? Czy zima QQ ma tak wydajny układ chłodzenia że nie otwierda dużego obiegu po kilkudziesięciu km? I co z tym płynem w zbirniczku i czy też tak długo wam łapie temperaturę płynu? Dodam że wymieniłem czujnik temperatury płynu oraz termostat. Nic nie dało. Pozdro Mam problem powiedzmy podobny: bardzo słabe grzanie wnętrza samochodu. W zimę po 6 km zaczynało grzać wnętrze i to słabo. Przy -10 musiałem w rękawiczkach jeździć :). - A teraz kiedy jest cieplej a nawet za ciepło na zewnątrz znowu klima słabo działa. Zastanawiam się czy zakamieniona nagrzewnica ma wpływ i na grzanie i na chłodzenie?. QQ J10 , 2012 , 200tys km , 1,6 dci Ma ktoś jakieś pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 W dniu 1.05.2021 o 21:28, Hondowy napisał: zakamieniona nagrzewnica ma wpływ i na grzanie i na chłodzenie? Jeździsz z wodą w układzie chłodzenia? Teraz kiedy są płyny chłodnicze wysokiej jakości, problem zakamienienia nie istnieje. W dniu 1.05.2021 o 21:28, Hondowy napisał: teraz kiedy jest cieplej a nawet za ciepło na zewnątrz znowu klima słabo działa Może trzeba zrobić serwis klimatyzacji. W dniu 1.05.2021 o 21:28, Hondowy napisał: QQ J10 , 2012 , 200tys km , 1,6 dci Mam taki sam. Ogrzewanie mam tak również mierne. Niby wszystko ok a w aucie zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.