Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co wybrać i czy warto?


Q_BUCH

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć przymierzam się do zakupu nissana qq 2018r. Czytając opinie na temat silnika 1.2 dig-t trochę się załamałem co do awaryjności silnika ( zużycie oleju ), posty które czytałem pochodzą z końca 2014 roku. Nie znalazłem nic nowszego. Powiedzcie czy 1.2 dig-t z 2018r ma ten problem ? Czy wybrać lepiej 1.3 dig-t acenta 140km ( czy z tym silnikiem jest wszystko ok?) 

Kolega ma 1.2 dig-t 2018 rok, niecałe 40k przebiegu i nie zauważył żadnych problemów, poza tym że auto nie należy do dynamicznych.

Mój budżet to 70 tys. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Teknę 1.2 kupioną w marcu 2016r. (Produkcja 2015) z przebiegiem 54tyś km i nigdy nie dolewałem oleju - małe ubytki w normie pomiędzy wymianami - zero problemów z silnikiem...o nowych silnikach 1.3 będzie wiadomo za jakiś czas jak użytkownicy trochę polatają - czyli za 2-3 lata

 

Wysłane z mojego NOTE 20 PRO przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Teknę 1.2 Automat, kupioną w listopadzie 2015r z przebiegiem 60tyś km i od 2 lat dolewam ok. 1l oleju na ubytki w normie pomiędzy wymianami. Żadnych problemów z silnikiem, chociaż jest trochę mułowaty, ale da się jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Zaborowskiego za 70k dostaniesz Accentę z technology pack-iem  z 2019r - silnik 1.3 (140km). 

Między 1.2 a 1.3 jest przepaść. Jeżeli dysponujesz funduszami - bierz 1.3!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przez 2 lata (2018-2020) 1.2 z 2017 w tym okresie przejechałem 24 tys km silnik żadnych dolewek nie wymagał. Przesiadłem się na 1.3 obecnie mam 21 tys. przebiegu i również dolewać nie trzeba. Co prawda żadne imponujące przebiegi.
Przyjemność jazdy 1.2 vs 1.3 bez porównania, na korzyść 1.3, ten silnik jest bardziej elastyczny i „kilka” dodatkowych koni robi swoje, a i zużycie paliwa akurat u mnie jest niższe niż w 1.2.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam silnik 1.2 w roczniku 2017 po lifcie, żadnych problemów czy dolewek przez 40 tys km. Oczywiście za 1.3 przemawia lepsze osiągi i dynamika, ale do spokojnej jazdy po mieście ten mniejszy też daje radę. Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam 1.2 z 2014 Teknę z przebiegiem 80 tyś. i żadnych dolewek nie musze robić. Nie ubywa oleju. Oprócz wymiany poduszki silnika ( tej przy rozrządzie ) to nic się nie dzieje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...