Q_BUCH Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Cześć przymierzam się do zakupu nissana qq 2018r. Czytając opinie na temat silnika 1.2 dig-t trochę się załamałem co do awaryjności silnika ( zużycie oleju ), posty które czytałem pochodzą z końca 2014 roku. Nie znalazłem nic nowszego. Powiedzcie czy 1.2 dig-t z 2018r ma ten problem ? Czy wybrać lepiej 1.3 dig-t acenta 140km ( czy z tym silnikiem jest wszystko ok?) Kolega ma 1.2 dig-t 2018 rok, niecałe 40k przebiegu i nie zauważył żadnych problemów, poza tym że auto nie należy do dynamicznych. Mój budżet to 70 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz 78 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Ja mam Teknę 1.2 kupioną w marcu 2016r. (Produkcja 2015) z przebiegiem 54tyś km i nigdy nie dolewałem oleju - małe ubytki w normie pomiędzy wymianami - zero problemów z silnikiem...o nowych silnikach 1.3 będzie wiadomo za jakiś czas jak użytkownicy trochę polatają - czyli za 2-3 lata Wysłane z mojego NOTE 20 PRO przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Bierz 1.3 moim zdaniem. Istotna różnica w dynamice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberekp Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 1.2, 2018 r. 33tyś przebiegu, żadnych dolewek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E-S Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Ja mam Teknę 1.2 Automat, kupioną w listopadzie 2015r z przebiegiem 60tyś km i od 2 lat dolewam ok. 1l oleju na ubytki w normie pomiędzy wymianami. Żadnych problemów z silnikiem, chociaż jest trochę mułowaty, ale da się jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeke Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 U Zaborowskiego za 70k dostaniesz Accentę z technology pack-iem z 2019r - silnik 1.3 (140km). Między 1.2 a 1.3 jest przepaść. Jeżeli dysponujesz funduszami - bierz 1.3! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Miałem przez 2 lata (2018-2020) 1.2 z 2017 w tym okresie przejechałem 24 tys km silnik żadnych dolewek nie wymagał. Przesiadłem się na 1.3 obecnie mam 21 tys. przebiegu i również dolewać nie trzeba. Co prawda żadne imponujące przebiegi. Przyjemność jazdy 1.2 vs 1.3 bez porównania, na korzyść 1.3, ten silnik jest bardziej elastyczny i „kilka” dodatkowych koni robi swoje, a i zużycie paliwa akurat u mnie jest niższe niż w 1.2. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujekgoodadvice Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Posiadam silnik 1.2 w roczniku 2017 po lifcie, żadnych problemów czy dolewek przez 40 tys km. Oczywiście za 1.3 przemawia lepsze osiągi i dynamika, ale do spokojnej jazdy po mieście ten mniejszy też daje radę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniello3108 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Ja posiadam 1.2 z 2014 Teknę z przebiegiem 80 tyś. i żadnych dolewek nie musze robić. Nie ubywa oleju. Oprócz wymiany poduszki silnika ( tej przy rozrządzie ) to nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.