AlkoNinja Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Cześć, Od niedawna jestem użytkownikiem QQ pierwszej generacji. Dzisiaj zauważyłem, ze światła mijania nie świecą. Sprawdziłem żarówki (wiem, że łatwo pomylić z długimi - zapoznałem się już z forum - sprawdziłem na pewno dobrze) i są OK. Czy możliwe, że walnął bezpiecznik? Czy spodziewać się czegoś gorszego? Jeśli chodzi o bezpieczniki, jestem totalnie zielony. Czy mógłby mi ktoś wskazać gdzie dokładnie znajduje się ten od świateł mijania? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Jeżeli nie świecą oba światła to może być problem masą. Sprawdż bezpieczniki pod maską silnika . F5 i F7. Skrzynka bezp jest pod 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlkoNinja Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Sprqdziłem - bezpieczniki ok. Nie wiem co może być przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Przełącznik w manetce? Masz funkcję czujnika zmierzchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlkoNinja Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Wykluczyłbym manetkę, gdyż pozostałe światła działają. O ile wiem tak, ale czy nie powinien on działać tylko w przypadku gdy manetka ustawiona jest w trybie "auto"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exciter Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Światła mijania powinny się palić przede wszystkim przy poniższym ustawieniu manetki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany