desty Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Witam. Jestem nowy na tym forum pomimo tego, że autko posiadam 6 lat. Nigdy z nim nie było problemów. Problem zaczął się od powolnego schodzenia z obrotów na postoju potem zaczął szarpać przy przyspieszaniu na 3,4,5 biegu (robi się spora dziura), teraz też buja silnikiem przy jeździe jak jest zimny. Podpiąłem go pod komputer - zero błędów. Odczyty z przepływki, przepustnicy i pedału przyspieszenia niby ok. Wyjąłem przepływkę (czyściutka) . Przepustnica trochę zaolejona ( mały nalot) Wężyki i rura dolotowa przed przepustnicą wyglądają na całe - trochę były luźne opaski. czego tu można się chwycić ? mam zamiar wymienić świece (ale jak kopałem wiele forów zwykle to na takie przypadłości nie pomaga). mam dostęp do troszkę lepszego boksa diagnostycznego, ale na co w takich wypadkach zwracać uwagę ? Auto ma w sumie nieduży przebieg bo 150tyś , a ja nim zrobiłem 75 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Zerknij tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Wymieniaj świecie, potem kable to tanie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desty Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Świece to fakt nieduży koszt, ale kable ? Kable to raczej cewki - każda świeca ma swoją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Nie znam budowy dokładnie tych silników ale świece to grosze jeśli ma niezależne cewki to jedna pewnie ok 100zl. Przy takim przebiegi te świec powinny być juz wymienione pare razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba37 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) jak padnie cewka to auto przechodzi w tryb awaryjny i mruga kontrolka silnika . Osobiście jestem po wymianie wszystkich , padały co kilkaset km jakby miały określony czas działania. Wymieniałem zawsze jedną bo liczyłem że reszta pochodzi jeszcze trochę. Błąd oczywiście po podłączeniu komputera został odczytany. Edytowane 5 Marca 2021 przez Seba37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba37 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) Oczywiście autem wtedy szarpie niemiłosiernie , a na cvt to istny dramat . Jedynie w trybie ręcznym da się jakoś jechać .... Także powód szarpania jest inny , kabli również się tam nie wymienia . Edytowane 5 Marca 2021 przez Seba37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdannn Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 Mi szarpie przy przyśpieszaniu tylko gdy silnik jest ciepły, gdy jest zimny to wszystko ok. Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.