Note Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Witam wszystkich członków forum mam taki problem ze swoim nissanem notę 1.6 z 2006roku.Mialem już dwa razy tak że akumulator naładowany rozrusznik kręci a nissan nie chce zapalić po 20 minutach następna próba auto odpaliło parę sekund nierówna praca dym z rury wydechowej i czuć paliwo tak jakby się zalał i od tej pory odpala normalnie po odpaleni pojechałem na komputer nie pokazlo żadnych błędów . Tak miałem dwa razy w ciągu roku mechanik mówił że póki się nie zepsuje całkowicie to nie znajdzie przyczyny. Może ktoś miał podobny przypadek. Proszę o jakom kolwiek podpowiec co to moeze buc. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Świece kiedykolwiek były wymieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Note Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 W dniu 7.03.2021 o 19:25, Note napisał: Witam wszystkich członków forum mam taki problem ze swoim nissanem notę 1.6 z 2006roku.Mialem już dwa razy tak że akumulator naładowany rozrusznik kręci a nissan nie chce zapalić po 20 minutach następna próba auto odpaliło parę sekund nierówna praca dym z rury wydechowej i czuć paliwo tak jakby się zalał i od tej pory odpala normalnie po odpaleni pojechałem na komputer nie pokazlo żadnych błędów . Tak miałem dwa razy w ciągu roku mechanik mówił że póki się nie zepsuje całkowicie to nie znajdzie przyczyny. Może ktoś miał podobny przypadek. Proszę o jakom kolwiek podpowiec co to moeze być . Dziękuję. Świece wymieniałem mają ok 10tys najechane świece ngk chyba te najlepsze bo zapłaciłem ok200zl więc świece bym wykluczył przeczuwam ze jaki czujnik położenia rorzad wału ale komputer nic nie pokazuje niewiem co odcina fabryczny imobilajzer czy paliwo czy rozruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Przy uwalonych czujnikach, podczas incydentu zapaliłby Ci się check. Błąd by też się zarejestrował. Może być tak, że któryś wtryskiwacz leje i okazjonalnie po krótkiej jeździe zalewa cylinder. Kup coś na czyszczenie wtryskiwaczy, zalej v-power plus ten szwaks i zobaczymy. Na pewni nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.