darek505 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 #T32 #Rogue #Wymiana tarczy. Może ktoś pomoże chciałbym wymienić tarcze z mil na km i mam tu problem. Nie chcę czegoś urwać a nie wiem jak zdemontować wskaźniki. Może ktoś podpowie jak do tego się dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Sorry , nie znam się ale czy nie lepiej wymienić całe zegary jak przekładać tylko tarcze? Czy samo przełożenie tarczy daje pewność że licznik nie będze przekłamywać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek505 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Szczerze myślałem że używane europejskie są bardzo drogie. Teraz patrzę że są w cenie tarcz zegarów które kupiłem. Pytanko czy jeszcze coś trzeba zmieniać czy będą pasowały czy przebieg będzie mój czy z licznika innego auta ? I jeszcze czy wszystkie benzyny europejczyki mają takie ikonki po prawej co mój ? Jest 5 ikon Eco, jazda w dół, sport i jeszcze 2 po prawej stronie. Jak to wygląda u Was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek505 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Dla potomnych. Jakby ktoś potrzebował by wymienić tarczę trzeba wskazówkami kręcić w lewą stronę i powoli wykręcają się ok 10-15 obrotów. Później z górki wymiana tarcz i zakręcamy wskazówki pierwsze wykręcamy od paliwa i temperatury oleju a wkręcamy odwrotnie czyli km i paliwo. Korekty dokonujemy kręcąc w prawo bo jak w lewo wskazówka po wyłączeniu zapłonu wraca na swoje złe miejsce. Pozdrawiam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...