Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana tarczy zegara z mil na km

darek505
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

#T32 #Rogue #Wymiana tarczy.
Może ktoś pomoże chciałbym wymienić tarcze z mil na km i mam tu problem. Nie chcę czegoś urwać a nie wiem jak zdemontować wskaźniki. Może ktoś podpowie jak do tego się dobrać.

IMG_20210410_113328.jpg

IMG_20210410_113346.jpg

IMG_20210410_120143.jpg

IMG_20210410_120152.jpg

IMG_20210410_120155.jpg

IMG_20210410_120207.jpg

Sorry , nie znam się ale czy nie lepiej wymienić całe zegary jak przekładać tylko tarcze?

Czy samo przełożenie tarczy daje pewność że licznik nie będze przekłamywać ?

Szczerze myślałem że używane europejskie są bardzo drogie. Teraz patrzę że są w cenie tarcz zegarów które kupiłem. Pytanko czy jeszcze coś trzeba zmieniać czy będą pasowały czy przebieg będzie mój czy z licznika innego auta ? I jeszcze czy wszystkie benzyny europejczyki mają takie ikonki po prawej co mój ? Jest 5 ikon Eco, jazda w dół, sport i jeszcze 2 po prawej stronie. Jak to wygląda u Was ?

IMG_20210411_120205.jpg

Dla potomnych. Jakby ktoś potrzebował by wymienić tarczę trzeba wskazówkami kręcić w lewą stronę i powoli wykręcają się ok 10-15 obrotów. Później z górki wymiana tarcz i zakręcamy wskazówki pierwsze wykręcamy od paliwa i temperatury oleju a wkręcamy odwrotnie czyli km i paliwo. Korekty dokonujemy kręcąc w prawo bo jak w lewo wskazówka po wyłączeniu zapłonu wraca na swoje złe miejsce. Pozdrawiam.

IMG_20210411_202403.jpg

IMG_20210411_203357.jpg

IMG_20210411_204800.jpg

• Like 2

• 2 lata później...