haszin Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 Zakupiłem Micrę z silnikiem 1.2 DIG 2011 rok. po przejechaniu około 15 km zapala się alarm od systemu START-STOP po paru kilometrach CHECK-ENGINE i po kolejnych paru km silnik nie może przekroczyć 3 tys. obrotów. Gdy odepnę akumulator kontrolki gasną a sytuacja się powtarza. Wymieniłem akumulator, świece i olej, sprawdziłem w sumie omomierzem elektrozawory faz rozrządu - przynajmniej oba pokazują te same wartości. Po diagnozie na kompie wyskakuje błąd albo czujnika położenia wałka rozrządu lub sądy lambda i sąd na katalizatorze. Autko ma jeszcze trudności z odpaleniem porannym - dość długo kręci, potem jest znacznie lepiej. Ponoć łańcuszek rozrządu jest wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haszin Opublikowano 8 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 jedną usterkę znalazłem - elektrozawór zmiennych faz rozrządu - zobaczymy czy pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibit7 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Dlatego ja po zakupie od razu wymieniłem rozrząd po mimo że auto miało 80kkm przebiegu. No, w międzyczasie wyszły jeszcze inne rzeczy które na już nie trza było robić ale po co znowu odwlekać w czasie jak i tak już wszystko było rozebrane to poszliśmy jednym ciągiem.. Całość z robocizną wyszła 4tysie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.