Ziggizag Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Koledzy, Miałem fakup, który zdaje się będzie mnie sporo kosztował. Prosta rzecz była - wymiana świec. No i zaraz po wymianie zaczął zrywać zapłon. Wróciłem do warsztatu i niby coś tam poprawili, ale jak wyjechałem w trasę, to po 100 km znowu zaczął wypadać i musiałem przejechać jeszcze 200 km na trzech cylindrach. Okazało się, że jedna świeca cała (nówka Denso irydowa!) cała spalona. Mechanik powiedział, że być może ten pierwszy upuścił świecę na beton i potem taką ją przygiętą wmontował, bo inaczej trudno wyjaśnić. No dobra - tylko wygląda na to, że ta jazda na 3 cylindrach mi walnęła katalizator, bo teraz mi stale błąd P0420 wywala. No teraz nie mogę ustalić, który to jest ów "katalizator trójdrożny", bo w katalogach widzę dwa różne: jeden taki: a drugi taki: No i nie wiem, o który właściwie może tu chodzić. Ktoś wie coś więcej? Bardzo proszę o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 pierwsze zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba37 Opublikowano 16 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2021 Mnie przez połowę roku nękały padające cewki , aż wymieniłem wszystkie . Pojawiały mi się błędy p0325 p0328 i właśnie p0420 , P0325 jest od czujnika stukowego . Po wymianie tego ustrojstwa przestały mnie nękać błędy , uwierz mi na cvt jazda na trzech cylindrach jest praktycznie niemożliwa . Ale tak było u mnie , czujnik kosztuje XX zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.