Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Juke F15 przeróbka przedlifta na polifta


leigimas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Temat dotyczy przeróbki przedlifta na polifta

Dziś kupiłem tylne lampy od lifta kompletne z wiązka pasują P&P

Mam kilka pytań:
1. przednie lampy led liftowe

- trzeba kupić lampy i błotniki czy coś jeszcze? 

-wiązki trzeba przerabiać?

2.Lusterka poliftowe pasuja, co do przerabiania?

-wiązki, przyciski co potrzeba

-da rade dołożyć grzanie i składanie?

3. Grzane siedzenia, są wiązki w dywanie do podłączenia czy trzeba ciągnąc? Jeśli tak to gdzie najlepiej sie wpiąć?

4. wymiana radia od navi na poliftowe, co trzeba przerabiac?

5. Wasze pomysły co warto przerobić i dołożyc do przedlifta z lifta :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym studzić entuzjazmu, ale to są grubsze przeróbki.

Na same światła może się okazać, że do wymiany są maska, zderzak i błotniki.

Można na allegro popatrzeć na kości lamp przed i po lifcie, jak się różnią to wiązka do przeróbki. Ale nawet jak są takie same to nissan mógł zrobić psikusa i te same "sygnały" mogą być na innych pinach.

Odczepy pod kierunki mogą (ale nie muszą) być prowadzone z wiązki w komorze silnika, podczas gdy kierunki z lusterek mają prowadzenie w wiązce deski i wiązce drzwi. W rachubę wchodzi pociągnięcie kabli od kierunków z błotnika w stronę drzwi. Musisz widzieć, który moduł steruje kierunkami, bo może wtedy można się gdzieś wpinać krótszą drogą. Można szukać samemu, można też popatrzeć na początek w schematy. Być może są też dostępne schematy do f15 po lifcie z 2014, 2015. Bo później nissan tak ograniczył dostęp, że z kolejnymi wydaniami jest problem. Składanie zależne jest od panelu sterującego i wiązki. Pytanie jakie jest sterowanie składaniem po lifcie i czy było przed liftem też. Czy jest na przycisk czy przycisk + automatycznie z pilota przez przekaźniki, czy jest to sterowane ustawieniami w komputerze? Grzanie jest najpewniej brane z tego samego obwodu co tylna szyba, wystarczy znaleźć połączenie na lusterku i podpiąć zasilanie i zmasować do wiązki.

To czy są kostki do grzania foteli zależy od tego jaki jest poziom posiadanego wyposażenia i czy w przedlifcie były grzane fotele. W pulsarze np. wiązka grzania foteli należy chyba do wiązki kabiny i od acenty z ikeyem wiązki były takie same jak w tekanach, takie same dla diesla i benzyny. Ale nawet jak się ma jedną wiązkę, to może ona być połączona z inną wiązką (np. deski lub komory silnika i jeśli tam są wersje z niższych wyposażeń to i tak może nie być odpowiedniego połączenia.

Pierwszą rzecz jaką przeczytałem od innych użytkowników kilka lat temu to taka, że bez sensu jest zamiana jednego radia nissana na inne. A dwa, że może być też niemożliwe lub bardzo przekombinowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...