Jaco Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Witam. Prosiłbym o pomoc radę . W moim X-trialu 2014r 1.6d z-tronic tekna następuje problem po silnym deszczu lub umyciu auta na myjni. Włącza się błąd chassis system oraz start stop system. Po wyłączeniu zapłonu na desce choinka wszystko świeci nawet po zamknięciu drzwi pilotem i niestety muszę rozłączać klemę minusową reset dopiero po kilku godzinach jest ok. Akumulator nowy 2 miesiące efb trzyma napięcie. Czy ktoś się spotkał z takim problem. Bardzo byłbym wdzięczny o jakąkolwiek podpowiedz. Dziękuje Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Wielka niewiadoma z tym problemem. Wielu mechaników to konsultowało i nic oraz serwis. Po tych usterkach pojawiają się dodatkowe błędy sonar fault, line keepinng fault. Wersja bogato wyposażona ale jak coś ulegnie awari to masakra to zlokalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodomela Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 mechaników konsultowało... znaczy co robili? co wyeliminowali? co podmieniali?... czy tylko taka teleporada? komputer podłączali? błędy ogarnęli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Błędy ogarneli oraz wykasowali, ale mimo to po opadach deszczu wszystko wraca. Opisuję takie problemy bo może ktoś miał coś podobnego i mnie naprowadzi na przyczynę? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodomela Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Godzinę temu, Jaco napisał: Błędy ogarneli oraz wykasowali, Jakie błędy? czego ? jakieś numery? czy tylko powiedzieli że ogarnęli? Ale do rzeczy, zatem wyciągam swoją kule: - ingerencja osób trzecich bobrowatych! sposób lokalizacji wg ACO Majstra: 1) podjechać na myjnie ręczną w piękny słoneczny dzień 2) zaopatrzyć się w monety 1zł sztuk min. 6 3) wykorzystać monetę nr 1 i polać tylko i wyłącznie przednią część samochodu, do wyczerpania czasu. 4) wykonać jazdę testową 5) w przypadku wystąpienia zjawiska choinkowania skupić się na mokrych częściach z naciskiem na izolacja, łączówki. 6) naprawić 7) w przypadku nie wystąpienia zjawiska choinkowania, powrócić na myjnię i powtórzyć czynności 3, 4, 5, 6 w odniesieniu do monet od 2 do 6 dzieląc przestrzeń badaną na: koło LP, LT, PP, PT oraz ostatnią monetę nr. 6 przeznaczyć na tylną część samochodu. W przypadku braku niepożądanego zjawiska należy zaopatrzyć się w większą ilość monet i poszerzyć pola badawcze o podszybie, podłoga str. lewa przód/tył, podłoga str. prawa przód/tył Brak niepożądanych reakcji może świadczyć o samonaprawieniu się usterki Wytrwałości i Cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 15 godzin temu, Jaco napisał: Błędy ogarneli oraz wykasowali, ale mimo to ogarniecie polegalo na wykasowaniu bledow i skasowaniu oplaty, jakby 'ogarneli' bledy czyli wyeliminowali przyczyne, nie byloby sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 (edytowane) A jak wyglada drożność odpływów z szyberdachu i z podszybia? Zwykle taki problem pojawia się jak woda spływa nie tędy co trzeba. Po lewej stronie kierownicy pod deską jest spora skrzynka z kablami. Jak tam się leje woda to może być kolorowo na desce. Edytowane 25 Maja 2021 przez Emjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 13 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Witam. Problem rozwiązany. Przyczyną były nie drożne odpływy z szyberdachu. Wyloty odpływów znajdują za podszybiem po zdjęciu podszybia są dwa plastikowe korki które łatwo udrożnić przepchać choćby żyłką od podkaszarki o średnicy 3mm. Montaż i demontaż około 30min. Pozdrawiam wszystkich!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Duże podziękowanie dla Emjot za nakierowanie na odpływy z szyberdachu. Pozdrawiam. Dużo zdrowia!!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slr Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 W dniu 13.06.2021 o 09:50, Jaco napisał: Witam. Problem rozwiązany. Przyczyną były nie drożne odpływy z szyberdachu. Wyloty odpływów znajdują za podszybiem po zdjęciu podszybia są dwa plastikowe korki które łatwo udrożnić przepchać choćby żyłką od podkaszarki o średnicy 3mm. Montaż i demontaż około 30min. Pozdrawiam wszystkich!! Jesteś w stanie opisać jak ściągałeś podszybie? Bo co prawda ja odpływy szyberdachu zrobiłem czyszczenie od góry tz tam wsadziłem w odpływ wężyk i dmuchnąłem kompresorem. Później wsadziłem na całą długość i trochę dalej wężyk i wchodził bez oporów. Wcześniej nie wiedziałem czy są zatkane czy nie ale w innym wątku tutaj ktoś napisał i pokazał gdzie są te odpływy od góry zatem zrobiłem to dla pewności. Auto mam od niecałego miesiąca. Problem u mnie jest taki że chyba coś z odpływami mam i tak i tak bo po stronie kierowcy mam pod dywanikiem pod pedałami czasem wilgotną podłogę. Nie wiem czy to coś od klimy ścieka czy od góry leci. Chcę właśnie dostać się do podszybia by sprawdzić wszystkie kanaliki co tam są i je poczyścić dla pewności. Jak możesz opisz jak ściągałeś podszybie na co zwrócić uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodomela Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Pragnę zameldować, że problem zatkanego odpływu dopadł i mnie. Objaw: plama/zaciek na podsufitce, przy rączce pasażera. Diagnoza: zatkany odpływ Podjęte leczenie: lanie wodą z butelki, lokalizacja zatwardzenia przy prawym odpływie, próba udrażniania zakupionym wyciorem do odpływów-negatyw, rurką igielitową -negatyw, drutem wiązałkowym -negatyw. Przy stanie 0-3 dla odpływu, postanowiłem spróbować rzutu za 3 pkt i liczyć na wysokie noty sędziowskie (w składzie żona teściowa sąsiedzi.....) przystąpiłem do demontażu podszybia: Przetkanie od strony podszybia skutecznie udrożniło odpływ. Sukces. Dziękuję pozdrawiam taka ciekawostka, zarówno w lewy jak i prawy odpływ, od góry, byłem w stanie wsadzić ww rzeczy na maksymalnie 15/18 cm, trafiałem na opór i koniec. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.