DNZL Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Witam. U mnie w w trybie automatycznym działa tylko lewy led. Jak włączę manualnie świecą oba w auto tylko lewy mocniej. Jakieś pomysły co sprawdzić aby oba świeciły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Jedź z tym do serwisu,może być że reflektor padł były takie przypadki.Ale też wygląda to tak jakby od taśmy,od sterownika...trudno wnioskować w tak młodych autach.Sam wymieniałem reflektory na led i powiem Ci,że łącząc je nie stwierdziłem by miały osobne przewody do sterowania światłami.Ale ja jestem mechanik a nie elektronik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DNZL Opublikowano 5 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 Wiesz może gdzie znajduję się przekaźnik, sterownik do lamp? Silnik 1.5dci 2015r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2021 Nie wiem czy przypadkiem przekaźnik do lamp nie jest umiejscowiony w IPDMie (kwadratowa puszka za akumulatorem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazalt Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Mam to samo, prawy led dzienny nie świeci w pozostałych innych konfiguracjach świeci. Serwis stwierdził, prawa lampa do wymiany, koszt w serwisie całość około 4 000 tys. Zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...