symu Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Witam! J10, 1.6dCi, 2013 r. Szukałem informacji na różnych forach, YT i niestety nic konkretnego w tym przypadku nie znalazłem. Do rzeczy... Odłączyłem najniżej zlokalizowany gruby wąż (oczywiście przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym) i spłynęło mi do naczynia ok. 2,5 litra płynu. Zgodnie z instrukcją układ mieści 8l. Wiadomo, że nigdy nie zleci całość, ale tylko 2,5l? Zrobiłem płukanie z wykorzystaniem płukacza zgodnie z instrukcją, a następnie tyle samo popracował silnik z samą wodą destylowaną. Ostatecznie przelałem jeszcze przez układ 10 litrów wody destylowanej, tak że to co wylatywało już nie było zabarwione. Jeżeli wypłynęło tylko 2,5l to czy na pewno odłączyłem dobry wąż? Patrząc z perspektywy siedzenia kierowcy, to był gruby wąż najniżej położony, po lewej stronie chłodnicy. Innego nie zlokalizowałem. Problem polega na tym, że w tej chwili mam w układzie większość wody destylowanej i jeżeli uzupełnię płynem to będzie zbyt rozrzedzony na warunki zimowe. Oczywiście można dolać koncentratu, ale chciałbym mieć pewność, że mam w układzie właściwe proporcje. Dlaczego spłynęło tak mało płynu? Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Moze zeszło Ci tylko z małego obwodu? Wymieniałeś na gorącym czy zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symu Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Płyn był już trochę przestudzony, był ciepły. Ale potem po płukaniu robiłem na ciepłym silniku i schodziło tyle samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Ale chodzi o J10 QQ i korek spustu jest w innym miejscu z boku chłodnicy .Najlepiej jak ktoś by opisał spuszczanie płyn z QQ j10 ,2.0 cdi. 1.5cdi .jest tez odpowietrznik na bloku w J10. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symu Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Ja takiego korka nie znalazłem, nawet w instrukcji jest opisane żeby odłączyć wąż w 1.6 dCi. Miło by było jak ktoś z dużą wiedzą opisał dokładnie jak to zrobić z sensem. W dniu 9.08.2021 o 14:34, cezzar1 napisał: Dzięki, ale to jest J11 i nie jest to 1.6 dCi, w którym wygląda to inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.