Sucks_one Opublikowano 5 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Układ wypłukałem ostatecznie preparatem Liqui Molly . Zalałem nowym glikolem. Korek na chłodni stracił uszczelkę (założony był ciśnieniowy 1.1) tą dolną i obecnie bez niej jest swobodny przepływ cieczy do zbiornika. W zbiorniku również uszczelka dolna przestała działać i konieczna była jej wymiana. Przy spokojnej jeździe w okolicach 2tys obr było bezpiecznie natomiast w większym zakresie obrotów mogło to grozić wyrzuceniem płynu na zewnątrz co mogło oczywiście doprowadzić do przegrzania jednostki. Mogę w końcu na chwilę zająć się czymś innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 On 8/26/2021 at 5:35 PM, apsik said: Nierówna praca może być spowodowana: starymi swiecami zaplonowymi nieszczelnością dolotu uszkodzoną sondą zatkanym katalizatorem lub katalizatorami brudnym przeplywomierzem/filtrem powietrza Obroty w tym samochodzie są niskie 650 RPM chyba że ktoś już podciągnął obroty elektronicznie. Znalazł sie winowajca Jest nieszczelność w kolektorze ssącym w miejscu gdzie wchodzi do niego siłownik . Niewielka szparka ale jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 No proszę. Daj znaka czy to bylo definitywnie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Jasne . Jak tylko za to się wezmę dam znać. Jednak póki co muszę ogarnąć temat chłodzenia bo dziwnie się zachowuje. Przy szukaniu przyczyn lekkiego wypadania zapłonu na wolnych obrotach gościu miał również zastrzeżenia do luzów zaworowych, które wg niego są zbyt małe. Co tam tak naprawdę siedzi pomiędzy wałkiem a grzybkiem? Płytki czy szklanki? Różnie tutaj na forum ludzie napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Ostatecznie i definitywnie szklanki z wystającym trzpieniem który można szlifowac. Luzy zaworowe warto sprawdzic jednak nie jest to tania impreza bo trzeba rozpinacz rozrząd, sciagac dolot, w razie zbyt małego luzu trzeba odkrecać wałki;/ Ja mialem tylko kontrolę luzu po remoncie silnika, po 20 k km, 0.35-0.40 więc jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Nadworny diagnosta twierdzi, że robi się jakies podciśnienie/ciśnienie i zawory nie otwieraja się jak powinny (mogłem coś pomieszać) a nie mam powodów by mu nie ufać więc mam mus. Dzięki Apsik za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1621 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Godzinę temu, Sucks_one napisał: Nadworny diagnosta twierdzi, że robi się jakies podciśnienie/ciśnienie i zawory nie otwieraja się jak powinny (mogłem coś pomieszać) a nie mam powodów by mu nie ufać więc mam mus. Dzięki Apsik za info. Bzdura. Otwarcie zaworu jest procesem mechanicznym. Krzywka walka rozrzadu naciska na popychacz, który ściskając sprężynę zaworowa otwiera zawor. Niepożądane podciśnienie lub cisnienie może wytwarzać się w skrzyni korbowej wskutek uszkodzonego systemu wentylacji silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Marcin, nie znam się na tym ale wydaje mi się że jeśli zawor nie otworzy się do końca to ciśnienie pod nim będzie większe. Wg Ciebie jak można sprawdzić przerwę bez rozbierania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1621 Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 3 godziny temu, Sucks_one napisał: Marcin, nie znam się na tym ale wydaje mi się że jeśli zawor nie otworzy się do końca to ciśnienie pod nim będzie większe. Wg Ciebie jak można sprawdzić przerwę bez rozbierania? Nie można sprawdzić poprawnie luzow zaworowych bez rozbierania i fizycznego zmierzenia szczelinomierzem. W tym przypadku co pisałeś(zbyt mały luz zaworowy). jednym z objawów takiej sytuacji może być mniejsze cisnienie sprezania w cylindrze, ponieważ zawor się nie domyka,czego skutkiem mogą być wypadające zapłony, wypalone zawory lub gniazda zaworowe. Zawor nie otworzy się do końca jezeli luz zaworowy jest zbyt duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 26 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 A widzisz ...myślałem że jest odwrotnie. Tak czy inaczej sprawdzić trzeba. Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apsik Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Jak będziesz sprawdzać zawory, skontroluj rozrząd, napinacze, jak będziesz na kupnie zakładaj albo oryginalny Nissan albo z Cloyes z USA (mogę pomóc w sciągnięciu). Ponadto koniecznie zwróccie uwagę na uszczelki tylnej magistrali olejowej. Jeżeli lekko wypchnęło ją spod blach koniecznie je zmienicie! Inaczej grozi to niskim cisnieniem oleju a co za tym idzie- zamordowaniem silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucks_one Opublikowano 26 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Dzięki Apsik za cenne wskazówki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.