Grzesiek4142 Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Witam Czy u Was przy dobrze rozgrzanym silniku(2.0 Benz.) węże od chłodnicy robią się bardzo twarde(ciężko mi je ścisnąć ręką)? Na zimnym są bardzo mięciutkie. Nie wiem czy to normalne żeby robiły się takie twarde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Pojawia sie ciśnienie w dużym układzie to robią sie twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek4142 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Czyli rozumiem że wszystko jest ok?Tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 No nie wiem czy tak ma być. Ciśnienie rośnie w układzie chłodzenia ale nie aż tak, że węża nie da się ścisnąć. Czuć, że jest twardziej jak na zimnym ale bez problemu powinno się ścisnąć taki wąż całkowicie. Zależy jeszcze ile masz pary w rękach. No i przez jakieś rękawice termoodporne trzeba, aby się nie poparzyć. Jeśli rzeczywiście jest tak twardo, to warto zrobić test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Może upg puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek4142 Opublikowano 22 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Też mi się wydaje że jest coś nie tak.Wedlug mnie są za twarde.Dodam że jakiś miesiąc temu robiłem ten test i nie wykazał nieszczelności.Jak byłem u jednego mechanika i szybko odkręcił korek od zbiorniczka na gorącym i pracującym silniku to wybiło trochę płyn ze zbiorniczka(poziom na zimnym był lekko ponad oznaczenie max)Nie była to może duża fontanna ale wybiło.Natomiast jak podjechałem do innego mechanika to powiedział że nie wolno odkręcać tak szybko korka bo jest ciśnienie i zawsze może wybić.Jak odkręcił powoli to podniósł się poziom w zbiorniczku jakieś 2 cm ale nie wybiło.Sam nie wiem co o tym myśleć. Obawiam się że może jest coś nie tak z głowica bo czytałem że te głowice lubią pękać na gwintach świec przy złym momencie dokręcania.Sam wymieniałem świece jakiś rok temu i dokręcałem najpierw ręką do wyczucia oporu a później pół obrotu kluczem(instrukcja z pudełka świec) i w sumie nie wiem czy dobrze zrobiłem?? Płyn jest teoretycznie czysty.Pod korkiem do wlewu oleju robi się delikatne masełko ale tylko gdy temp.na zew jest niska i robię krótkie dystanse.Jak jest ciepło to masełka brak.Dodam że węże najbardziej twardnieją gdy po jeździe się zatrzymam i zostawię włączony silnik na jałowym przez kilkanaście minut.W trasie nie robią się aż tak twarde.Moze coś jest nie tak z pompa wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.