Paput Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Witam Nissan X-Trail T32 2017 2.0 dCi i4x4 177 KM automat. Coś nie mogę się doszukać informacji na ten temat, ale sprawa chyba nie jest prosta. Podobno trzeba przez system diagnostyczny wycofać tłoczki w tryb serwisowy, a po wymianie skalibrować do trybu roboczego. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie. Pozdrawiam Paput Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Przednie czy tylnie ? Z TPMS czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paput Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Tylne tak jak napisałem w tytule. Z TPMS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Na starość ślepnę Wymiana samego klocka to nic nie standardowego. TPMS rest robisz standardowo w menue pojazdu No i masz rację, trzeba z Consulta zrobic procedurę uruchomienie hamulca i zwolnienie hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 23 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2021 Da się zrobić bez komputera. Trzeba odkręcić napędy elektryczne od zacisków. Wtedy można bezpiecznie wycofać tłoczki i napędy delikatnie „wkręcić”. Potem zamontować napędy z powrotem do zacisków. Po pierwszym użyciu ręcznego wszystko się ustawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalp Opublikowano 26 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2022 Wczoraj się bawiłem w wymianę i trochę mnie ona zmęczyła (ale pomogły powyższe wpisy)... chciałbym dodać tylko, że ja klocek musiałem trochę wciskać i trochę wkręcać... dziwne to trochę, ale może wynika z silniczka elektrycznego ręcznego... każda strona trochę inaczej, ale trochę musiałem wkręcać, potem trochę ścisnąć do oporu, potem znów trochę wkręcić i znów wciskać... dziwne, ale niestety tak to wyglądało. Tą metodą udało się tłoczek cofnąć do końca i wymienić klocki... na koniec nie musiałem uruchamiać żadnych procedur resetu, tylko zaciągnięcie ręcznego było nieco dłuższe niż zwykle... a potem normalnie działało. Warto odkręcić silniczek, żeby móc ściskać tłoczek. trzeba mieć tylko odpowiedni klucz torx do tego silniczka... BTW. trochę mnie zmartwiło, że xtrail to taki trochę kundelek z różnymi częściami... z przodu hamulce AKEBONO, blaszki, sraszki - generalnie piękne mocowanie klockw.. z tyłu chyba nie akebono (na pewno nie było logo), inne rozmiary śrub, bez blaszek na prowadnicach etc... a już zupełnie mnie zdziwiło, że fabrycznie nowe klocki miałem z logo TRW... no ale to chyba efekt globalizacji i pakowania różnych elementy w różne modele... najważniejsze że działa ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.