DINO Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Przyszedł czas na regulację zaworów a, że auto porobione i raczej zostanie w domku to padło na remoncik, przebieg ponad 250tkm w tym ponad 70tkm na LPG, czyli już zarobione na koszty, zaczął łykać olej powyżej 140km/h nieraz tracił moc nieraz jechał OK, czyli nie ma co się zastanawiać i trzeba wywalać silnik z auta, cały napęd wychodzi górą, nie ma konieczności zwalać ławy (sanek), wstępny pomiar luzów wykazał praktycznie 0.15 na każdym zaworze w 1 i 4 cylindrze, tam gdzie ciśnienie było najmniejsze, można by było wymienić szklanki ale po co do tego wracać za jakiś czas. Wstępnie pokupowane części ale pewnie dojdzie wariator faz i rozrząd bo za duży luz jest na kole 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 @DINO no Ty jak już naprawiasz to na całego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 a tak jakoś mi się zachciało auto porobione to szkoda oddawać a do tego ślubna wreszcie je polubiła i zaczęła jeździć bo to w sumie dla niej kupione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Ciebie też tak z opóźnieniem polubiła, bo moja odwrotnie Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 7 minut temu, manix napisał: Ciebie też tak z opóźnieniem polubiła, bo moja odwrotnie trochę jej to zajęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 ktoś już tu grzebał, bo znaki się nie schodzą do tego jakiś żabojad musiał sobie coś zaznaczyć, czyli MR20DE to już nie całkowicie japońska konstrukcja, ehhh komu ten SR20DE przeszkadzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Benzynki były jeszcze japońskie z tamtego okresu, tylko traktory francuskie... podobno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 20 godzin temu, elsebo napisał: ... podobno... podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 (edytowane) W dniu 4.12.2021 o 17:48, DINO napisał: dojdzie wariator faz i rozrząd bo za duży luz jest na kole Wydawał rozrząd jakieś dzięki? Hałasował na zimnym? W dniu 6.12.2021 o 21:48, DINO napisał: ktoś już tu grzebał, bo znaki się nie schodzą U mnie to samo, hmm pewnie wałki wyciągał, rozpinał rozrząd... może luzy były ustawiane. Edytowane 9 Grudnia 2021 przez marcintju literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 5 godzin temu, marcintju napisał: Wydawał rozrząd jakieś dzięki? Hałasował na zimnym? wariator okazał się OK 5 godzin temu, marcintju napisał: U mnie to samo, hmm pewnie wałki wyciągał, rozpinał rozrząd... może luzy były ustawiane. tego łańcucha do wałków nie trzeba ściągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 pierścienie olejowe stały wleciały do nafty na noc nagar na tłokach mówi sam za siebie tylko pierwszy jakoś wyglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 (edytowane) Kopcił? Ile brał oleju? Będziesz honował cylindry? Wymieniasz panewki? Edytowane 9 Grudnia 2021 przez marcintju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 4 godziny temu, marcintju napisał: Kopcił? Ile brał oleju? nie kopcił, a przynajmniej nei widziałem oleju brał w zależności od stylu jazdy ale okazało się, ze coraz więcej, dlatego miedzy innymi taka zabawa 4 godziny temu, marcintju napisał: Będziesz honował cylindry? tak, inaczej robota bez sensu 4 godziny temu, marcintju napisał: Wymieniasz panewki? tak i pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 7 godzin temu, DINO napisał: tak, inaczej robota bez sensu Dokładnie Sam się przemierzam do remontu, przebieg 240km w tym 50kkm na lpg. Wciąga około 2l/10000km, nie kopci. Głowicę oddam do zrobienia, pójdą nowe pierścienie, panewki + honowanie, być może rozrząd też zmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 2 godziny temu, marcintju napisał: być może rozrząd też zmienię. też nad tym myślałem ale łańcuch wygląda OK i szkoda kasy wydawać, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 głowica wróciła z robótek koszt 900zł czyli nie ma dramatu kiedyś były jakieś rozważania na temat dwóch termostatów w tym silniku, jest to prawdą, jeden jest koło pompy wodnej w bloku silnika drugi termostat jest w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 okazało się, że chłodnice niby OK ale nie wyglądają najlepiej to wlecą nowe aby za jakiś czas nie wracać do tematu dodatkowy koszt 800zł za dwie czyli nie ma dramatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Robi się temat rzeka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Ale będzie na lata ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Na szrotexie zrobisz biznes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2021 tłoki poczyszczone i powkładane na miejsce głowica i rozrząd poskładany no i wisienka na torcie jakby ktoś robił to ori w serwisie takie oringi to koszt około 100zł za sztukę jeden idzie do pokrywy rozrządu a drugi w obudowę pompy olejowej 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 10 godzin temu, DINO napisał: w serwisie takie oringi to koszt około 100zł za sztukę Niezła marża na towar warty 50 groszy za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 Pytałem w serwisie o uszczelniacze porywy zaworów te co uszczelniają tulejki od świec zapłonowych. Jeden 143zł, a trzeba 4 sztuki . W agromie dostanie za 2/3zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2021 moje kosztowały po 80gr no i trzeba pamiętać, ze to silikony i musiałem czekać 2 dni było podejrzenie, że to qwadringi bo ten pomarańczowy był jakoś dziwnie kwadratowa i może dlatego taki koszt ale po numerze i zdjęciu wyglądało na normalne oringi, no zobaczymy w razie czego znowu silnik z auta wyleci bo rozpinanie rozrządu w aucie to dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2021 QQ już wyjechało, nic nie puka nie stuka jedzie do przodu do tyłu, czyli chyba wyszło OK małe podsumowanie kosztów: głowica 900 uszczelki, płyny, oleje, filtry, zimeringi - 900zł chłodnice to koszt dodatkowy na zasadzie, nie trzeba ale jak już jest wyjęte a i tak wyglądają jak wyglądają to można zmienić 800zł łożysko alternatora 32zł bo jak jest na wierzchu to trzeba przejrzeć czyli mamy: 1800 remont silnika + koszty dodatkowe 832zł co daje razem 2632zł czyli znośnie wiadomo, ze praca własna nie jest liczona do tego pewnie coś tam przyszło po drodze jak np. dirko ale to już pomijalne bo i tak się kupuje do warsztatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.