kerimdarg Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Problem jest poważny bo okazał się trudny do zdiagnozowania. Primera P12 z wydechu wydobywa się biały dym. Nie dzieje się tak stale, a po przejechaniu iluś tam kilometrów po czym wraca do normy, i tak w kółko. Korek chłodnicy robi się biały, co wskazuje na przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju. Tester tlenku węgla potwierdził jego obecność w układzie chłodzenia. Diagnoza jaką postawiono to walnięta uszczelka pod głowicą. Auto poszło do mechanika, dokonania planowania głowicy wraz z sprawdzeniem szczelności, mechanik dokładnie przyjrzał się cylindrom, nie znalazł nic niepokojącego. Po zmontowaniu silnika okazało się, że objawy nie ustąpiły.Mimo poniesionych sporych wydatków , oraz długiej przerwy w użytkowaniu auta stoje w punkcie wyjścia. Czy ktoś ma konkretną poradę co z tym fantem zrobić , gdzie szukać problemu. Za rzeczowe porady z góry dziękuje. auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 czy to się dzieje dopiero po nagrzaniu silnika czy od razu po odpaleniu też jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerimdarg Opublikowano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Wspomniałem już, że zjawisko to występuje w rożnym momencie, a więc i zaraz po odpaleniu jak i po nagrzaniu motoru, po czym ustępuje by znów powrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Pekniety blok silnika ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.