GILOTYNA Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 Witam. Jestem posiadaczem nowego NISSANA NAVARA z silnikiem D 2.3 190 km. Czy ktoś mi może pod powiedzieć jak za obserwować kiedy następuje proces wypalania DPF podczas jazdy. Nie ukrywam, że mam mieszane cykle jazdy z których więcej jest po mieście. Przejechane mam 12 350 km. Pojechałem w trasę zrobiłem 150 km a DPF się nie wypalił. Auto nie ma mocy i pali się kontrolka DPF.POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon0 Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 Witam Mam NP300 NAVARA 19- w wersji n guard i mam ten sam problem, już 5 razy miałem wypalany dpf w serwisie i zawsze mówili że to moja wina, zła jazda za krótkie trasy itp. Teraz także mam w serwisie problemy z adblue po zatankowaniu go auto nadal pokazuje informację o małym stanie adblue oraz dpf po raz kolejny należy go wypalić i od dwóch tygodni nie mogą dojść co jest tego przyczyna, a u Ciebie jak wygląda sytuacja nadal masz problemy z adblue? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILOTYNA Opublikowano 2 Października 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2024 W dniu 13.01.2023 o 11:17, Szymon0 napisał: Witam Mam NP300 NAVARA 19- w wersji n guard i mam ten sam problem, już 5 razy miałem wypalany dpf w serwisie i zawsze mówili że to moja wina, zła jazda za krótkie trasy itp. Teraz także mam w serwisie problemy z adblue po zatankowaniu go auto nadal pokazuje informację o małym stanie adblue oraz dpf po raz kolejny należy go wypalić i od dwóch tygodni nie mogą dojść co jest tego przyczyna, a u Ciebie jak wygląda sytuacja nadal masz problemy z adblue? WITAM KOLEGO. Trzy lata się borykam z tym problemem. Wypalanie DPFA statycznie w serwisie w Mojej NAVARZE wersji N-GUARD osiągnęło już pułap około 20 razy. Doprowadziło to do rozsadzenie chłodnic EGER. auto stało w serwisie 2.5 miesiąca. Odpowiedż była: brak części w europie. Czekamy aż je wyprodukują. Poszły dwie chłodnice EGR+ POMPKA układu chłodzenia EGR. Płyn chłodzący dostawał się do układu dolotowego. Problem z ADBLU skończył się jak wymienili główny sterownik silnika na który czekałem 4 miesiące bo ponoć niema na magazynach w europie i czekają aż wyprodukują. W miesiącu czerwcu tego roku byłem 3 razy wypalać DPF CO 600 KM. A po ostatnim wypalaniu dostałem info że wgrali mi aktualizację do sterownika od wypalania DPF. Zrobiłem 4.8 km i DPF się tak zawalił że już się zapalił czerwony czek. Zmieniłem Serwis na inny. NIE POLECAM SERWISU NISSANA JAPAN MOTOR W POZNANIU. Właściciel serwisu wmawia że nie potrafię jeżdzić. Prawko na osobówki i ciężarowe mam od 1991 r. Kierownik serwisu wiecznie wymyśla jakieś bajki. Auto przyjęte na serwis i zaczyna się naciąganie na roboczo godziny. Po wydaniu auta zero informacji co było robione tylko ifo. USTERKA USUNIĘTA NA GWARANCJI. Były sytuacje że trzymali samochód na serwisie do 19 a potem info że muszą go jeszcze zostawić do dalszej diagnozy. INFO na koniec dnia, PRZYKRO NAM BARDZO ALE NIE MAMY DLA PANA AUTA ZASTĘPCZEGO MIMO ŻE NA PLACU STAŁY AUTA SERWISOWE DLA KLIENTA. Powrót do domu 150 km pociągiem. I mógł bym tak pisać do wieczora. Kolega w NAVARZE NP 300 wymienił cały system ADBLU W SERWISIE POLODY POZNAŃ bo przy pełynym zbiorniku płynu licznik kilometrów do przejechania schodził do zera i auta nie można było odpalić . Zapłacił 8.5 tyś. Dostał 12 m gwarancji. po 12 miesiącach znów ten problem się pojawił. W programował DPF I ADBLU zrobił nową mapę sterownika. Auto mniej pali, ma większą moc. 1.5 roku tak śmiga i nie ma żadnych problemów. Ja czekam aż się skończy gwarancja. Jak dla MNIE to stwierdzam jednoznacznie że serwisy mają niezły biznes z takiego klienta jak JA. I TYLE W TEMACIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.