Piotrek1830 Opublikowano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2021 Witam wszystkich, Mam problem ze swoim pulsarem z silnikiem 1.5 dCI. Gdy jest cieplo auto dziala jak z salonu. Gdy w nocy temperatura spada poniżej -4/-5 stopni to po odpaleniu auta rano silnik pracuje nierówno, faluja obroty do max 1200, a po okolo 40 sekundach silnik zaczyna się jakby dusić i bardzo stukac - jakby każdy cylinder żył wlasnym życiem. Trwa to okolo 40 sekund, auto zacznie dymic na bialo i wszystko jest okej. Auto ma rowne obroty, nie szarpie. Wymienione zostaly świece żarowe, ale to nie pomogło. Auto bylo na diagnostyce komputerowej ( gdy bylo cieplo) ale absolutnie nic nie wyszło. Co moze byc przyczyną tskiego zachowanoa auta po zimnej nocy ? Czy winny moze być zapchany/zawodniony filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 U mnie pojawiły się takie objawy jak zatankowałem zlej jakości paliwo. Po spuszczeniu ponad polowy baku i wlaniu paliwa ze stacji na której zawsze tankuje problemy znikły (jak narazie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIMAG Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 Walcze z tematem w nissan pulsar od 3 lat. Kilku fachowcow badalo auto bez efektu. Wszyscy mowia ze jest ok ale silnik na mrozie szarpie przez 2do3 minut. U mnie jest tak ze odpala od dotkniecia. Rowno pracuje. Po kilkunastu sekundach obroty faluja jakby zaplon wypadał. Poczytaj na forach renault o tym problemie. Polecam na yt filmy z serii 1.5 dci 636. Ruscy maja patent z opornikiem za 50 groszy i w niektorych przypadkach pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Mimag , jak będzie mroźny ranek , spróbuj (zależy jaka masz wersje rozruchu) ale załącz zapłon kluczykiem ale nie odpalaj silnika (naciśnij przycisk bez sprzęgła) odczekaj kilka sekund i wyłącz i normalnie odpal auto tak jak to robisz normalnie. U mnie po takim uruchomieniu pompy paliwa na kilka sekund po późniejszym odpaleniu wszystko jest ok , nie szarpie i pracuje równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1830 Opublikowano 5 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Aktualizacja: okazalo się, ze 2 cewki byly calkiem przepalone, a dwie pozostale juz byly słabe. Wstawiono sprawdzone wtryski z przebiegiem 80 tysiecy, brak opilkow w ukladzie więc i pompa ok. Auto pracuje lepiej, ale po chlodnej nocy wciąż delikatnie faluja obroty i szarpie przy odpalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 19 godzin temu, Piotrek1830 napisał: Aktualizacja: okazalo się, ze 2 cewki byly calkiem przepalone, a dwie pozostale juz byly słabe. Wstawiono sprawdzone wtryski z przebiegiem 80 tysiecy, brak opilkow w ukladzie więc i pompa ok. Auto pracuje lepiej, ale po chlodnej nocy wciąż delikatnie faluja obroty i szarpie przy odpalaniu. O jakich ty cewkach piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1830 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 7 minut temu, klema napisał: O jakich ty cewkach piszesz? Cewki na wtryskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Czyli chcesz mi powiedzieć ze wtryskiwacz z uszkodzona cewka (która jak pisa specjaliści nie da się wymienić ) u nie działał ? Powodował tylko problemy z rozruchem? Cewka steruje wtryskiwaczem i jeżeli całkiem jest przepalona lub ma zwarcie to nie dział wtrysk. To jakim cudem ten silnik działał? Gdzie wymieniałem same cewki ? Podaj namiary na magika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1830 Opublikowano 6 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 6 minut temu, klema napisał: Czyli chcesz mi powiedzieć ze wtryskiwacz z uszkodzona cewka (która jak pisa specjaliści nie da się wymienić ) u nie działał ? Powodował tylko problemy z rozruchem? Cewka steruje wtryskiwaczem i jeżeli całkiem jest przepalona lub ma zwarcie to nie dział wtrysk. To jakim cudem ten silnik działał? Gdzie wymieniałem same cewki ? Podaj namiary na magika . Przeczytaj ze zrosumieniem to co napisałem. Wymieniono wtryski, nie cewki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klema Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Myślałem że pisząc pierwszy post sprawdziłeś podstawowe rzeczy takie jak wtryski , pompę paliwa itp. Teraz wiem że nie. A to zmienia postać rzeczy. Proponuję przed następnym postem dopisać że chodzi o wróżenie z fusów bo zamiast podstawowych testów lepej napisać na forum i marnować czas ludzi. Zanim strzelisz focha ? zauważ że nikt nie pisał o wtryskach bo to tak oczywiste jak pytanie czy zatankowałem auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeske Opublikowano wczoraj o 11:12 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 11:12 Miałem bardzo podobne, objawy. Rano gdy temperatura spadała poniżej 0°C, silnikiem telepało, obroty falowały. Miałem też zapocenie pompy paliwowej. Poprosiłem o naprawę tego okazało się, że parę oringów było oberwanych. Wyciek z pompy lał paliwo na pasek rozrządu. Kupiłem zestaw naprawczy uszczelek do pompy. Zapobiegawczo wymieniłem również pasek rozrządu. Okazało się, że jest przestawiony o ząbek. Wymienili i teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.