Lysy Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Witam, przy ostatnich mrozach spotkała mnie niespodzianka w postaci nieodpalającego silnika. Przy -10 musiałem kręcić na podpiętych kablach do aku bo odpalił dopiero po jakichś 10 minutach kręcenia. Najpierw jakby na jeden gar zaskakiwał potem i tak gasł.. Wtryski ze 4 miesiące temu zakładałem niby regenerowane-z allegro. Po podpięciu komputera wyczytano błędy P1612 i P0234. Odpowiednio Immobilizer i czujnik ciśnienia ładowania A. Czy immo mogło wypluć błąd od słabego akumulatora? Co do drugiego błędu to zauważyłem w trakcie jazdy z niskiego biegu np.2 jak daję pełen gaz z niskich obrotów to mam wrażenie że turbo nie pompuje pełną mocą i dość ciężko wchodzi na obroty ale jak zmienię bieg na 3 to wszystko wraca do normy i idzie jak rakieta. O co tu chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiecik Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Jak masz błąd p0174, to nie koniec świata. Każdy problem da się rozwiązać. Na tej stronie https://autobezpieczniki.pl/blad-p0174-jak-naprawic/ znajdziesz merytoryczny artykuł na temat dostępnych sposób rozwiązania tego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.