Lysy Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Witam, przy ostatnich mrozach spotkała mnie niespodzianka w postaci nieodpalającego silnika. Przy -10 musiałem kręcić na podpiętych kablach do aku bo odpalił dopiero po jakichś 10 minutach kręcenia. Najpierw jakby na jeden gar zaskakiwał potem i tak gasł.. Wtryski ze 4 miesiące temu zakładałem niby regenerowane-z allegro. Po podpięciu komputera wyczytano błędy P1612 i P0234. Odpowiednio Immobilizer i czujnik ciśnienia ładowania A. Czy immo mogło wypluć błąd od słabego akumulatora? Co do drugiego błędu to zauważyłem w trakcie jazdy z niskiego biegu np.2 jak daję pełen gaz z niskich obrotów to mam wrażenie że turbo nie pompuje pełną mocą i dość ciężko wchodzi na obroty ale jak zmienię bieg na 3 to wszystko wraca do normy i idzie jak rakieta. O co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiecik Opublikowano 1 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2022 Jak masz błąd p0174, to nie koniec świata. Każdy problem da się rozwiązać. Na tej stronie https://autobezpieczniki.pl/blad-p0174-jak-naprawic/ znajdziesz merytoryczny artykuł na temat dostępnych sposób rozwiązania tego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.