Gość robertss Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Post przenioslem z dzialu 100 nx, bo nikt nie odpowiedzial. Cześć wszystkim, mam pytanko czy ktoś z was wymienial samodzielnie napinacz lancucha? Prawdopodobnie mnie ta zabawa czeka i chcialbym wiedzieć czy jest to trudne. Tak jak widzialem na fotkach jest oddzialnie napinacz i taka szyna(prowadnica) która sie wyciera z czasem od styku z lańuchem. Czy ją też sie wymienia? Drugie pytanie dotyczy ilości oleju w ukladzie smarowania, mądre książki serwisowe podają że powinno być powyżej 3l (3,2), tymczasem wchodzi u mnie niecale 3(2,8l) Czy może trzeba otworzyć miskę olejową i oczyścić spód z syfu żeby pompa olejowa(smok) zasysal lepiej i lampka ciśnienia olelu gasla szybciej? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8985 to o silniku 1.6 dodam że znowu lamka gaśnie później myśle że napinacz wygląda ,u siebie chyba zmienie mimo to że wygląda oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Podbiję ten już dawno zapomniany temat. U mnie też coś tam szemra. Pewnie trochę zawory, trochę rozrząd i trochę wtryski. Wszystkiego po trochu i robi się dość głośno. Jak sprawdzić czy łańcuch rozrządu jest zużyty? Napinacz i prowadnice powinno być widać czy wytarte? Zdejmuję pokrywę zaworów i co? ... Silnik SR20DE. W rozrząd z łańcuchem jeszcze się nie bawiłem. dzięki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.