Jareck Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Dobry wieczór. Posiadam Murano z51 2.5dci z 2010 roku. Problemy mam dwa. Pierwszy to odpalanie zimnego silnika. Zaraz po odpaleniu silnik wchodzi na wyższe obroty po czym po kilku sekundach schodzi do prawidlowych wartośći. A drugi problem to stukające wtryskiwacze na zimnym silniku. Nie wiem czy da się zregenerować piezoelektryki czy trzeba kupić nowe. Dziękuję, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareck Opublikowano 10 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 W dniu 23.01.2022 o 21:18, Jareck napisał: Dobry wieczór. Posiadam Murano z51 2.5dci z 2010 roku. Problemy mam dwa. Pierwszy to odpalanie zimnego silnika. Zaraz po odpaleniu silnik wchodzi na wyższe obroty po czym po kilku sekundach schodzi do prawidlowych wartośći. A drugi problem to stukające wtryskiwacze na zimnym silniku. Nie wiem czy da się zregenerować piezoelektryki czy trzeba kupić nowe. Dziękuję, pozdrawiam. Dzień dobry. Czy ktoś może mi poradzić co zrobić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 11 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2022 te wtryskiwacze to raczej się nie nadają do regeneracji ale może gdzieś w Polsce nie wiem. Oczywiście zawsze lepiej kupić nowe tylko pewnie są nieźle drogie. Ale do wyższych to znaczy na zimnym w zimę zawsze przez jakiś czas w autach są trochę podwyszone obroty. Kiedyś w starych konstrukcjach było ssanie teraz jest tzw automatyczne. ale ta różnica to może koło 300-400 obrotów może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.