tomek_nitro Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Witam, Problem dotyczy X-a , 2019r, 1.7 150km, przebieg 73tkm od nowości w moich rękach. Zaczęło się 2 dni przed Sw. Bożego Narodzenia 2021. Nagle podczas podjazdu na wiadukt i przyspieszaniu samochód szarpnął na chwilę stracił moc i zapaliło mi czerwony check ,rozłączyło ESP , radar, start stop i asystenta pasa ruchu. Zatrzymałem się zgasiłem auto ,odpaliłem i został tylko błąd radaru. Znowu zgasiłem /zapaliłem i błędy znikły. Ponownie sytuacja powtórzyła się następnego dnia 3 krotnie. Kolejnego dnia auto wywalało błędy praktycznie co 2-3 km. Wizyta w ASO w Częstochowie i tradycyjne problemy tego serwisu "nie ma elektryka, może będzie w sylwestra, może po nowym roku, pewnie zle paliwo,zimno jest" . Generalnie olali temat "będą dzwonić jak będzie elektryk". Olej , filtry wymieniam co 8 tys km (olej motul dedykowany do tego silnika, filtry OEM Nissan/Renault jak że jestem z branży to kupuje je jak się domyślacie za ułamek ceny serwisowej ). Samochód tankuje tylko i wyłącznie Verva/ V-power ON. Nigdy nie widział innego paliwa. Akurat miałem "swój interwał" wymiany oleju i filtrów więc wymieniłem (robię to po za ASO z pełną dokumentacją , zresztą wymiany robione w ASO rozniez wykonuje na swoim materiale). Wymieniłem więc filtry i oleje i problem zniknął. Aż do teraz...Od 2-3 dni znowu pojawiają się te błędy , zazwyczaj albo rano gdy jest zimny albo np. Jadąc na 4 (2 tys obrotów) jest górka chce przyspieszyć i jest szarpnięcie i choinka na desce. Błędy są od czujnika ciśnienia paliwa (p0002) i reszta związana z systemami które się rozłączają. Po dwukrotnym zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko gaśnie. Po zapaleniu się choinki auto też jedzie normalnie. CZY KTOS MIAL TAKI PRZYPADEK? Jutro podjadę do ASO zapytam czy elektryk może już jest w pracy ale widząc "profesjonalizm " i podejście tego serwisu to czarno to widzę, zacznie się znowu wywijanie od roboty. Mam z nimi złe doświadczenia , zgłaszam co wizytę praktycznie od początku użytkowania pojazdu problem z halasujacym fotelem kierowcy, tylna kanapa, drganiami przy 120km na godzinę i za każdym razem słyszę wymówki że nie słyszą nie widzą dla nich jest ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 24 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 Na ten DTC jest procedura. Jak byłeś w aso to popros o informacje co zostalo zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_nitro Opublikowano 24 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2022 Auto stoi w serwisie już ponad miesiąc i nadal nie wiedzą co jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 25 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2022 Znam kilka podobnych przypadkow z tym DTC, pompa padla .. stawiam na to jak masz filtry itp ogarniete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silesian Opublikowano 29 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2024 W dniu 21.04.2022 o 22:20, tomek_nitro napisał: Witam, Problem dotyczy X-a , 2019r, 1.7 150km, przebieg 73tkm od nowości w moich rękach. Zaczęło się 2 dni przed Sw. Bożego Narodzenia 2021. Nagle podczas podjazdu na wiadukt i przyspieszaniu samochód szarpnął na chwilę stracił moc i zapaliło mi czerwony check ,rozłączyło ESP , radar, start stop i asystenta pasa ruchu. Zatrzymałem się zgasiłem auto ,odpaliłem i został tylko błąd radaru. Znowu zgasiłem /zapaliłem i błędy znikły. Ponownie sytuacja powtórzyła się następnego dnia 3 krotnie. Kolejnego dnia auto wywalało błędy praktycznie co 2-3 km. Wizyta w ASO w Częstochowie i tradycyjne problemy tego serwisu "nie ma elektryka, może będzie w sylwestra, może po nowym roku, pewnie zle paliwo,zimno jest" . Generalnie olali temat "będą dzwonić jak będzie elektryk". Olej , filtry wymieniam co 8 tys km (olej motul dedykowany do tego silnika, filtry OEM Nissan/Renault jak że jestem z branży to kupuje je jak się domyślacie za ułamek ceny serwisowej ). Samochód tankuje tylko i wyłącznie Verva/ V-power ON. Nigdy nie widział innego paliwa. Akurat miałem "swój interwał" wymiany oleju i filtrów więc wymieniłem (robię to po za ASO z pełną dokumentacją , zresztą wymiany robione w ASO rozniez wykonuje na swoim materiale). Wymieniłem więc filtry i oleje i problem zniknął. Aż do teraz...Od 2-3 dni znowu pojawiają się te błędy , zazwyczaj albo rano gdy jest zimny albo np. Jadąc na 4 (2 tys obrotów) jest górka chce przyspieszyć i jest szarpnięcie i choinka na desce. Błędy są od czujnika ciśnienia paliwa (p0002) i reszta związana z systemami które się rozłączają. Po dwukrotnym zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko gaśnie. Po zapaleniu się choinki auto też jedzie normalnie. CZY KTOS MIAL TAKI PRZYPADEK? Jutro podjadę do ASO zapytam czy elektryk może już jest w pracy ale widząc "profesjonalizm " i podejście tego serwisu to czarno to widzę, zacznie się znowu wywijanie od roboty. Mam z nimi złe doświadczenia , zgłaszam co wizytę praktycznie od początku użytkowania pojazdu problem z halasujacym fotelem kierowcy, tylna kanapa, drganiami przy 120km na godzinę i za każdym razem słyszę wymówki że nie słyszą nie widzą dla nich jest ok. Pozdrawiam Byłoby super gdybyś podzielił się z nami informacją, co było przyczyną awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.