lukas Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Czy używał ktoś z was takich dodatków jak MILITEC ,motorlife,itp?bardziej pomagają czy szkodzą silnikom/?? co prawda używałem już MOTO LIFEAale chcępoznać wasze opinie czy przy 240tyś km zmienić olej z syntetyka na pół syntetyk,czy zalać jakiś dodatek[oleju mi nie ubywa]bo ostatnio zaczął mi trochę hałasować silniczek ps,niektóre podobno podnoszą moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Bodajze w auto swiecie byl o tym artykul i gdzies go mialem. Jak znajde to postaram sie zaskanowc. A przy takim przebiegu radze polsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Elo Elo. Ja kiedyś używałem Militec'u jak jeszcze miałem Renówke i musze bardzo go pochwalić. Zalałem nim silnik i skrzynie i po pewnym okresie auto stało się bardziej dynamiczne i wydaje mi się, że trudniej jest na nim zatrzeć silnik (ale niestety to mi sie udało i to dwa razy). Muszę dodać, że Militec stosuje się również w motorach i zalewa nim wał kardana, dzięki czemu wzrasta prędkośc maksymalna. Np. w Drag Starze 650 Vmax podnosi się ze 160 na 170 co przy jego skromnej mocy wyjściowej jest sporym wynikiem. Jest to sprawdzone u najomych z rodziców klubu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Znalazle ta gazetke. Jednak nie posiadam skanera i nie moge zamiescic opisu. Testowane byly trzy srodki i najlepiej wypadl PM XERAMIC-ceramiczna ochrona silnika. "doskonaly efekt choc daleki od obietnic. Wzrostmocy maks 3km oraz momontu obr o 4Nm Wzrost osiagow w calym zakresie obrotow." Ale gazetka jest z 2 pazdziernika 2002r i nie wiem czy nie ma juz jakis lepszych srodkow. Jak bede mial mozliwosc to zeskanuje i wrzuce na stronke. Testowany na citroenie zx 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 widziałem ten test,chyba zdecyduje sie na xceramic,choc motorlife wyrównał mi cisnienia na cylindrach w poprzednim nissanie i wyciszył silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 przeczytaj opinie kolegów z supra-teamu http://supra-team.pl/forum/viewtopic.php?t=116 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 18 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 ale tego nikt nie traktuje chyba jako cudownego środka na polepszenie właściwosći kazdego silnika czy skrzyni biegów. Wiadomo że mechanizmy współpracujące z soba przez tysiące motogodzin mogą miec powierzchnie o zwiekszonym od nominalnego tarciu. Jeśli mozna te powierzchnie pokryć delikatną warstwą zmniejszającą tarcie a tym samym zwiekszającą sprawność całego układu - dlaczego nie zastosować takiego środka w momencie gdy auto ma już przebieg rzędu ponad 100 tys km. Ciekawe co przeciwnicy dodatków smarujących mówia na temat polerowania kanałów dolotowych - też nic to nie daje wg nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 mysle ze raczej dobry olej stosowac a nie dodatki. kiedys byla chwila ze wlalem cos z sts'u ale i tak skonczylo sie u pozadnego mechanika regulacja gaznika. ciekawe czemu zazwyczaj kazdy poleca denaturat do baku?ale moze to tylko u nas? pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 remontu silnika nic nie zastąpi,ale jak wiecie nissanki są niemal wieczne jak je dobrze traktować,mój ma 240 tyś km,jeżdżę na CASTROL MAGNATEC SYNTETIC[chyba niezły olej],ale mimo wszystko skuszę sięna coś co wyciszy mi nieco silnik,mało mam do stracenia,najwyżej kupiejakiśmotor z mniejszym przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Lukasz silnik CI tak glosno pracuje ze względu na prace praktycznie na 2 garach... Nikt CI jeszcze tych gaznikó nie wyregulował jak trzeba, moim zdaniem grzechem by bylo przejsć na połsyntetyk, ciągle piłujesz motor pod 8000 obr.min na gazniczkach, moim zdaniem jak tak szalejesz to zalej syntetyk bardziej odporny na wysokei temperatury o klasie 5w50 albo 10w60, ja osobiscie chce sie przyrzucić na 10w60 po przekroczeniu poweidzmy 250koni... puki co smigam na 5w50 Mobil1. Przyczyn halasowania u Ciebei moze być sporo, poza brakiem wyregulowania gazników to tak: - rozciągniety łancuch - po obrobce glowicy na skutek wypalonych ganizd przez gaz mozliwe jest ze są ich rużne wysokosci i Ykowe dzwigienki zaworowe są krzywo pracują względem powieszchnik krzywki wala - nie zapominaj ze masz nieszczelny koelktor wydechowy... Więc masz się w co bawić przed nowym rokiem by w nowy wjechać odmienioną primą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.