karan Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Sprzątałem samochód, i coś mnie naszło, żeby podnieść półkę...i oniemiałem, było pełno wody w miejscu gdzie jest koło zapasowe (na zdjęciu już bez wody). Plus potopiony styropian. Myślałem, że może coś się wylało, więc pochowałem wszystko z powrotem i dzisiaj znowu tam zaglądam i widzę, co prawda mniej, ale woda znowu jest...raczej nic się wylało z np. butelki z wodą mineralną... Miał ktoś podobny przypadek? Z czego jest zrobiona ta półka? Muszę sobie nową ogarnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 Sprawdz oslony termiczne, ten stopiony styropian to od garaca z tlumika. Masz szczescie ze ci samochod sie nie zapalil.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 Woda leci z zużytych podkładem pod zaczepy lamp na dachu. Jak uszczelka sparcieje to sobie przecieka. Zdemontuj te klosze z dachu i posprawdzaj czy jest szczelne. Profilaktycznie silikon przy każdym zaczepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Tłumik też bym sprawdził. Jest wyraźne "przegrzanie" na wysokości tłumika. Blacha przepalona, styropian stopiony. Masz prawdopodobnie dziurę w górnej części tylnego tłumika i spaliny podgrzewają tą cześć podłogi. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Tak jak pisze ranger, bankowo dziura w tłumiku od góry. Nie zmienia to dzwięku, a grzeje blachy tym bardziej im wyższe obroty silnika. Miałem to w almerze. Tylko w miejscu styropianu miałem przy kole zapasowym szmatę z zasłony. Była cała nadpalona. Blacha przypalona, szmata oprócz tego, że była nadpalona to cała zawilgocona. Tłumik końcowy jak najszybciej do wymiany i obczaić czy przegrzaną blachę da się zabezpieczyć przed rdzewieniem. Oczywiście jak ktoś wyżej wspomniał przeciek też może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.