Gość RozenPL Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Witam. Wolałem dmuchać na zimne i przegląd zleciłem serwisowi Nissana. Zapłaciłem najdroższą "kawę" (1000 zł) i czekałem na finał. Okazało się że prawie wszystko jest ok. Prawie. Mam: skorodowane tarcze hamulcowe, osłony amortyzatorów - do wymiany sparciałe tuleje metalowo gumowe wahaczy podwyższona praca rozrządu - do wymiany (facet kazał mi słuchać codziennie rano silnika czy aby rozrząd nie hałasuje).Problem w tym że ani ja ani żona nic nie słyszymy. Silnik pracuje miarowo, jednostajnie żadnych dziwnych dżwięków. Co mam robić? Co i w jakiej kolejności wymieniać? Czy robić to w serwisie czy u prywatnego mechanika. Nie mam już gwarancji na samochód( almera 99 1,6 SLX 145.000). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Muszę dodać że za rozrząd zaśpiewali 3500złociszy!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Tarcze hamulcowe, jesli bardzo skorodowane to mozna przetoczyc. Osłony amrtyzatorow jak naprawde sa zerwane to lepiej wymienic bo jak nie wymienisz to moga szybko amorki poleciec a to juz wiekszy koszt. Tuleje wachaczy jesli nie maja luzow to ja bym nie wymienial. Daj sobie spokuj z ASO, znajdz dobrego mechanika i rob u niego. Napisz skad jestes to moze sie cos wiecej pomoze. Co do rozrzadu to napisz jaki masz przebieg i ktory rok samochodziku przy okazji. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 samochód z99 roku ALMERA SLX przebieg 145000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Co do rozrzadu to ja przy tym przebiegu nic bym sie nie czepial jesli oczywiscie masz lancuszek i jesli napewno Ty nic nie slyszysz. A reszta to tak jak napisalem wyzej. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 znajdź dobrego mechanika:) ja mam takiego jest młody zdolny i tani:) pół roku temu kupiłem N15 1,4 przebieg 58kkm samochód był 3 razy w życiu w ASO i to wszystko... więc mój mechanik się za niego wziął oto co zrobił: wymiana tarcz z przodu + klocki czyszczenie tarcz z tyłu + nowe klocki kompleksowe czyszczenie zacisków + smarowanie wymiana gum na amorach z tyłu x 2 wymiana WSZYSTKICH płynów w samochodzie wymiana WSZYSTKICH filtrów w samochodzie wymiana świec płukanie silnika olejem Lotos przed zalaniem Castrola Formuła RS 10w60 założenie zakoli na tyle regulacja hamulca ręcznego W sumie ponad pół dnia roboty... gość wziął 150zł za robocizne... częsci kosztowały hamulce 2kpl klocków + tarcze ~500zł olej + płyn do ukł chłodzenia + hamulcowy Dot 5,1 ~210zł flitry szt 4 ~130zł świece 50zł SUMA ok 1000zł Do dziś samochód idealnie równo hamuje nic nie stuka i nie puka:) Zrobią to w jakimś ASO za 1000 zł??? No jeszcze Dr. Coobcio ustawił sprzęgiełko i przyśpieszył zapłon:) Chwała mu za to ASO TO ZŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RozenPL Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 znajdź dobrego mechanika:) ja mam takiego jest młody zdolny i tani:) pół roku temu kupiłem N15 1,4 przebieg 58kkm samochód był 3 razy w życiu w ASO i to wszystko... więc mój mechanik się za niego wziął oto co zrobił:wymiana tarcz z przodu + klocki czyszczenie tarcz z tyłu + nowe klocki kompleksowe czyszczenie zacisków + smarowanie wymiana gum na amorach z tyłu x 2 wymiana WSZYSTKICH płynów w samochodzie wymiana WSZYSTKICH filtrów w samochodzie wymiana świec płukanie silnika olejem Lotos przed zalaniem Castrola Formuła RS 10w60 założenie zakoli na tyle regulacja hamulca ręcznego W sumie ponad pół dnia roboty... gość wziął 150zł za robocizne... częsci kosztowały hamulce 2kpl klocków + tarcze ~500zł olej + płyn do ukł chłodzenia + hamulcowy Dot 5,1 ~210zł flitry szt 4 ~130zł świece 50zł SUMA ok 1000zł Do dziś samochód idealnie równo hamuje nic nie stuka i nie puka:) Zrobią to w jakimś ASO za 1000 zł??? No jeszcze Dr. Coobcio ustawił sprzęgiełko i przyśpieszył zapłon:) Chwała mu za to ASO TO ZŁO ok czy Tem mechanik jest ze 100licy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 nie do końca:) z Grodziska Maz. ja nie mówię że on ma jakieś specjalne zdolności i zna dobrze nissany ale gość jest ok pracowity i wszystko robi dokładnie ma ok 30 lat dwie ręce zasuwa w jakimś podrzędnym warsztacie samochodowym 8h dziennie za 900zł i w soboty też... rozejżyj się w swojej okolicy pełno jest takich ludzi wystarczy poszukać i nawiązać kontak i nie oszukujmy się te wszystkie wymienione przezemnie czynności to podstawa obsługi każdego samochodu... to poprostu nic trudnego trzeba tylko żetelnie do tego podejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.